Vildemy Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 skoene er trange, sokkene strammer, føttene ser ut som de har blitt firkantet. I tillegg til tjukke pølsefingre Full av vann! Lurer på om dobbelhaka er vann eller fett...
beccis'en Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Jeg har også MASSE vann i kroppen, tom i ansiktet. Gleder meg til det forsvinner jah:)
Blomstenogmeg Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Hei! Jeg har også begynt å få vann i hender, føtter og ansikt. Fingrene mine er normalt veldig tynne og nå får jeg gifteringen kun akkurat forbi ytterste ledd. De gjør ganske vondt om natten, føles som om leddene trenger smøring. Føttene mine føles lengre, jeg butter i alle sko. Og den dobbelthaken skyldes ene og alene vann, ikke noe annet! ;o)
Vildemy Skrevet 18. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2011 "- Økt vekt og økt ødem er to sider av samme sak. Kroppen består av 60 prosent vann, og for hvert kilo du legger på deg, vil 60 prosent være vann" Hmm, kanskje ikke så rart jeg begynner å bli et svømmebasseng!
Blondie Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 godt det er flere som har det som meg! jeg har måttet ta av meg ringene mine, men det er faktisk mange mnd siden. men ganske irriterende med så hovne føtter, for får så vidt på meg et par ballerina sko, og det blir jo kaldere etterhvert hihi! får håpe temperaturen holder seg litt til lille gutt kommer så overlever jeg å gå i det ene paret m ballerina sko hihi
mom-to be Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Bra at det er flere..har de siste ukene fått en liten dobbelthake,i tillegg til at fingrene ikke kan bøyes ordentlig pga at det da gjør vondt,skikkelig pølsefingrer! Føttene mine har også blitt firkantet...Har et par romslige ugg`s jeg har begynt å bruke. Vanlige sko,støvletter osv er det bare å glemme Men,vannet er der sikkert for en god grunn....Selv om jeg godt kunne klart meg uten den dobbelthaken..hehe
Lollo83 <3 Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Dobbelthaken er på plass her også. Beina er hovne, men jeg bruker støttestrømper hver dag, så da får jeg plass i mine vanlige hverdagssko selv om jeg går hele dagen på jobb! Herlig! Støttestrømper er virkelig gull verdt! Finskoene/støvletter kan jeg bare glemme å komme ned i.... Gifteringen har jeg i et kjede rundt halsen, for det gjør vondt i fingeren når jeg (med hjelp av vann og såpe) trykker den på meg.. hehe..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Fikk et ganske interessant fenomen her igår, kun den ene armen så ut som en pølse, men bare der! Resten så normalt ut, bare den ene armen som var kjempehoven. Ringene er det lenge siden de forsvant av. Hvis ikke måtte de ha blitt klippet av for lenge siden. Kan fremdeles gå med normale sko da.
Blomstenogmeg Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Helt enig at støttestrømper hjelper. Men jeg begynner å klø så fælt på leggene når jeg tar dem av. Så ille at jeg får blodutredelse! Jeg føler uansett at føttene mine er lengere, høres kanskje rart ut, men jeg butter med stortåa foran. Hmmm, kanskje føttene mine blir presset så hardt ned på grunn av 14 ekstra kilo!?!? )
Vildemy Skrevet 18. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2011 Hm kanskje jeg skulle kjøpt noen støttestrømper- så de hadde noen på apoteket.. skulle bare hatt noen "støttevanter" også
vi3 Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Jepp, hovne ben. Tok modningsakupunktur for første gang her om dagen. Spurte om hun kunne sette nåler mot ødem, det gjorde hun- jeg ble mye bedre, faktisk samme dag.
hh83 Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 Jeg har nesten ikke sko jeg får på meg om dagen... selv joggesko er ubehagelig å ha på seg. Fingrene er hovene og jeg er "posete" i ansiktet. Jeg klarte meg egentlig ganske greit uten noe serlig vann i kroppen nesten frem til termin... men nå er jeg ti dager på overtid og hoven både her og der. Men trøster meg med at vannet i kroppen er i hvertfall kilo og cm som blir fort borte etter fødselen :-D
Petrinemor Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 Så hoven at jeg ble innlagt på sykehuset i helgen.. Ene foten så ut som en elefantfot. Heldigvis var det ikke blodpropp.. Bare dårlig sirkulasjon sa de. Men ja.. Hoven kan du trygt si jeg er. Ut å kjøpe støttestrømper i dag. Heldigvis bare 4 uker igjen forhåpentligvis!!!
glad70modell Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 Hei jenter. Jeg fikk et veldig godt tips av jordmor mot vann i kroppen, og det har hjulpet. Kok opp 30 gram bygg-gryn og 1 liter vann.Kok det i ca 30 minutter. Sil av vannet og drikk dette. 3-4 kopper hver dag. Etter 3 dager merker du forskjell. Det funket iallefall for meg. Absolutt værdt å prøve. NB: Du ser ikke forskjell etter 1-2 dager, du må vente til det har gått 3 eller kanskje 4 dager. Og du må fortsette å drikke det... Litt styr å lage det til hver dag, men for å redusere vannmengden i kroppen syns jeg det er værdt det. Bruk bygg-gryn, ikke byggmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå