jobber med saken har klart det Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Heisann:) Føler alle sniker i køen:( Har vært på overtidskontroll, alt ser bra ut. 3 cm åpning og ble strippet. Ikke akkurat behagelig.. Slimproppen har forlatt meg og kynnerene er ofte på besøk.. Men så slutter det... Skal snart på ny overtidskontroll.. juhu.. Det var dagens klageinnlegg...
m240 Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Det blir nok fødsel snart skal du se. :-)
miepia30 Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Når er neste kontroll da? Og da blir du vel satt i gang? Eller bor du i Bergen?
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Jeg skjønner deg. Min første kom 14 dager over. På slutten sluttet jeg helt å tro på at det var en baby der inne, lurte på om jeg bare hadde lagt på meg av å ha spist for mye (Ha!). Oppsiden er jo at det kan ikke være mange dager igjen Her startet fødselen med rier natt til 14. dag over; efter at alle kjerringråd var benyttet (sterk mat, sex, rødvin!) -men ville nok trolig kommet da uansett
jobber med saken har klart det Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2011 Neste kontroll er i morgen. Men det er bare en ny kontroll. Ingen garanti for at de setter igang noe... Hører til i Bergen.... Ja, det kan jo ikke være lenge til babyen kommer nå... Selv om jeg har lurt litt på om det faktisk er en baby der inne...
september troll på vei;) Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 så lenge.....jeg skreiv akkurat et annet innlegg her, om at jeg regnet med å være ferdig innen dag ti! Haha;) men jeg skal ikke regne med noe gitt! 12 dager er jammen lenge! Du er jammen tapper! Og jeg skal bare heie på deg heretter!! Er 2 dgr over selv! Klager ikke så mye enda jeg da... Lykke tiL!
miepia30 Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Huff stakkars deg! Skikkelig kjipt at de er så trege i Bergen. Håper det er din tur nå!
Påanigen :) Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt med meg fødebagen og nekta og dratt der ifra jeg. Hehe. håper de setter deg igang i morgen. kjipt å gå så lenge over. Unødvendig og belastende. Jeg krysser fingrene for deg!! )
Påanigen :) Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt med meg fødebagen og nekta og dratt der ifra jeg. Hehe. håper de setter deg igang i morgen. kjipt å gå så lenge over. Unødvendig og belastende. Jeg krysser fingrene for deg!! )
Påanigen :) Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt med meg fødebagen og nekta og dratt der ifra jeg. Hehe. håper de setter deg igang i morgen. kjipt å gå så lenge over. Unødvendig og belastende. Jeg krysser fingrene for deg!! )
helhalhalo Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 føler med deg, ikke morsomt de siste dagene så lenge over termin. Gikk 13 dager over selv, 12. dagen var det 2 cm åpning og hode var ikke festet. Jeg kjente ingen tegn til fødsel før jeg plutselig fikk rier. Så folkens det er håp selv om det ikke er teng på noe action!
miepia30 Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 lykke til på overtidskontroll i dag! Oppdater oss gjerne
jobber med saken har klart det Skrevet 19. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2011 Da er vi vist 13 dager på overtid... Har hatt masse kynnere, men det tar seg liksom aldri opp. Har vært på kontroll i dag. Har proteiner i urinen og mulig uvi. Har klaget over lite fosterbevegelse, men sparketesten sier at alt er bra... ultralyd og sier vist at alt er bra. Legen lurte på hva jeg synes og jeg sa at jeg var lei og bekymret. Svar: ny time på dag 15.... På kk kan man vist gå 21 dager over tiden???? Det var iallefall det jeg fikk til svar i dag...ER DET MULIG??
miepia30 Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 Å herregud! Jeg skal ikke klage ett sekund mere over mine skarve 5 dager over. Stakkars deg. For en tålmodighetsprøve. Bra at baby har det bra, og ja, sikkert fint om fødselen starter av seg selv. Men 3 uker overtid? Det er å strekke den for langt. Fikk du underlivssjekk? Stripping? Ingenting? Håper håper håper du slipper neste kontroll.
jobber med saken har klart det Skrevet 19. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 19. september 2011 Takk miepia30. Ble strippet, så det er jo lov å håpe at det skal hjelpe litt på Trodde ikke helt mine ører når hun sa 3 uker, men det var det hun sa...
miepia30 Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 Det er gode sjanser for at det hjelper, særlig på overtid. Og du er så moden også. Vil du helst vente så lenge du blir fulgt tett, eller vil du igangsettes når du "får lov"?
jobber med saken har klart det Skrevet 19. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 19. september 2011 Jeg ba om å bli satt igang i dag, men de holder på å pusse opp på KK, så det passet ikke.... Det står i retningslinjene at kvinnens ord skal bli hørt, tror ikke de har fått det med seg på KK.. Virker nesten som om de ikke har les e nye retningslinjene i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå