Gå til innhold

Hvor kjøper dere klær til babyen deres?

Anbefalte innlegg

Med mine første handlet jeg mye på typiske kjedebutikker som HM og Cubus, men nå syns jeg de klærne er ganske harry med all slags trykk og figurer på.

Jeg ser mer etter klassiske barneklær i ull og bomull i enkelt design.

Fortsetter under...

Brukte Kappahl, (har fin newbie serie uten harry print) , Cubus og HM. Men bare ting uten fæle merker og farger. Jeg mener en baby kan få være så uskyldig som mulig de første månedene. Det blkir tidsnok pirat og bamsetrykk;P

Babyen brukte mest body og strømpebukse - i hvitt. (gutt)

Annonse

Hygenefreak?

Vasker alt jeg kjøper, og setter pris på at det er brukt fra før, stoffet blir mykere og lumske kjemiske stoffer er borte. er jo blitt vasket mang en gang så ser ikke på det som noe problem.

Eg er så glad i mørkeblått til jenta mi, men lite å velge i. Kom over denne siden i går, så nå får snupp mørkeblå kjole med prikker :)

Eg liker å handle ting som ikke alle har uten at det skal koste meg fleire tusen! http://www.nolarose.no/ProductDetails.asp?ProductCode=104

Til hverdagsbruk blir det mye cubus,kapphal og hm.. Har alltid vært glad i farger og print jeg da;) Så har tuppa et voldsomt temperament, så da passer det;) Ellers går det i mye fra name it. Kjøper ikke fra Nøstebarn selv, da jeg synes det er veldig dyrt... Men svigers kommer med litt forskjellig til meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...