Gå til innhold

Uke 6 og spotting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+1 i dag, og i dag oppdaget jeg litt farget utflod i trusa. Det har ikke vært noe mer enn det, jeg har ikke vondt og jeg har ikke blødd friskt blod. Det har ikke kommet noe på papiret verken før eller etterpå.

Alikevel blir jeg helt hysterisk, for jeg er så redd for å miste. Jeg hadde akkurat begynt å få håpet oppe og gledet meg til tiden fremover, og nå hadde symptomene vrkelig begynt å vise seg også. Ømme bryster, spesielt om natta noe som gjør det vanskelig å sove, en del murringer og stikninger i magen og kvalme.

Så nå trenger jeg litt oppløftende ord her, jenter, så jeg ikke knekker helt sammen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo kjempevanlig med utflod i alle mulige farger i graviditeten:-) Og når du fortsatt har klare symptomer er det et enda sikrere tegn på at det går helt strålende! Det høres ut som om dette går helt fint synes jeg:-) Men for egen "sjelefred" kan du jo bestille en UL!? Nå kan man jo kanskje se hjertet slå:-)

Skrevet

Jeg blødde som vanlig mens i uke 4 da jeg gikk gravid med Jentungen. Det varte i 4 dager.

Så spotta jeg i uke 6. Jeg visste ikke at jeg var gravid på det tidspunktet da,siden jeg trodde blødninga i uke 4 var mens..

Har ei pie på litt over 3år nå:)

Nå har jeg atter en gang hatt mensblødning. Varte i ei uke,men har stigende hcg etter blødning.

Er vel kanskje 6uker på vei i dag. Ikk helt sikker siden jeg ikke har fått igjen mens etter fødselen.

Skrevet

Ja jeg vet det er hekt vanlig:) Men jeg vet jo også at hvis det skulle gå galt så begynner det som oftest med spotting/utflod, så jeg klarer ikke helt å roe meg ned:/

Kanskje jeg tar en tlf til legen i morgen. Håper symptomene holder seg og at jeg ikke spotter noe mer.

Skrevet

Det høres jo lovende ut for meg det da, Jolene.

Lykke til videre:)

Skrevet

Er så utrolig bekymret for dette selv. Jeg har bare bittelitt utflod sånn innomellom, men klarer ikke å slutte å bekymre meg.

Men jeg leser flere steder at det er helt vanlig med spotting og små blødninger. Kan nok være lurt å bestille en ul bare slik at du får ro i kroppen. Det har jeg selv tenkt til hvis spiren klorer seg fast en stund til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...