Gå til innhold

Noen som har hatt "one-night-stand" i natt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner det heller ikke.

Bare mimrer litt..hehe...gøy det da.

 

Er forøvrig lykkelig gift med en hvor forholdet startet som one night. :-D

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok da...jeg har fortrengt mine historier:P

kjedelig som jeg er blitt, husmor vet du..så var jeg ganske så crazy før...håper jeg aldri treffer samtlige personer igjen :P

godt den tiden er forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15:33

 

Hehe, har vel fortrengt noe jeg også..Ihvertfall litt av det...Treffer på 2-3 tidligere elskere av og til og fikser det i grunn greit. Vet han ene fortsatt har lyst på meg og det er jo i grunn litt stas. Haha...Vet jo at jeg aldri ville gjort noe galt. Tidl. one-nihgts ser jeg heldigvis lite til. ;)

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Dritings!! Hjelp. Ikke nok med det, jeg har kommet til skade for å gifte meg i løpet av natten også. Og gudene vet med hvem, har funnet noen bilder av meg selv i brudekjole med en fyr utkledd med hestehode.... hjelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ONS natt til i går og jeg angrer som bare det.

 

Hvordan skal jeg fortelle det til min kjære samboer. Vi har problemer om dagen men dette skal ikke skje. Ble for full havna på nachspiel istedenfor å reise hjem. Uff dette er så vondt. Er så redd at forholdet nå er over.

Har konstant dårlig samvittighet og angst.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fortelle sannheten, er nødt til det. Jeg elsker samboeren min.

 

VI har hatt våre problemer som jeg sa, men selv om han har vært en drittsekk mot meg fortjener han ikke dette.

 

1638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1638

 

 

Jeg har opplevet noe av det samme som deg, fortell det til han. Si at du angrer bittert og at det er han du elsker.

 

Det var knalltøft, men det lønnet seg. Han ble utrolig skuffet over meg, men jeg ble tilgitt.

 

Vær ærlig, det lønner seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, meen han som sov her i helga startet som en ONS i sommer, 2 mnd siden nå.. Har datet siden da! :D *fingers crossed* for en fantastisk fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...