Gå til innhold

Jobbsituasjonen din...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trives på jobben, gruer meg ikke, jeg er ikke mye syk, men i år ble det mange sykt barn dager, da eldste har fått en oppblomstring av kronisk sykdom, vi har hatt influensa, hatt vannkopper, forkjølelse i vinter, hodelus og to tilfeller med øyebetennelse som var litt vanskelig å få bukt med. Mannen har brukt mer enn sine ti dager, og det har sikkert jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, trives ikke i jobben. Liker ikke oppgavene, liker ikke denne typen ansvar. Gruer meg for å gå på jobben. Er ikke mye syk. Har 4 sykedager på 2 år, ser bort fra 2 sykemeldingsperioder, da jeg ikke var syk men ikke kunne utføre jobben min pga skader og immobilitet og behov for å sitte/ ligge endel, uforenlig med en gående jobb. Var ikke annet syk som kunne ført til fravær i de periodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker jobben min og gleder meg alltid til å gå på jobb, selv om jeg av og til har vanskelige oppgaver jeg må løse.

 

Er omtrent aldri syk, men det hender jo at junior er syk. Da pleier jeg å ta hjemmekontor. Og så reiser jeg bare inn hvis jeg har noen møter (og da er mannen hjemme med hjemmekontor mens jeg er i møtet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmekontor høres genialt ut, skulle ønske jeg hadde en slik jobb... Men det blir vel vanskelig å foreta et morgenstell på en pasient hjemmefra...? Hvis ikke dette blir automatisert da, hehe... Da kan jeg styre roboten hjemmefra... Genialt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...