Gå til innhold

Tilbakemelding til zassy?,WhiteLilymedtreknopper, *lille blomst*, Athina's verden, -mtp-, solrose1, rosene, Babyen vår 3>, Tyrjente88 og Babygal1+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har testet positivt igjen, 6 mnd etter ma i mars:) Håper spiren klorer seg fast i 9 mnd denne gangen :)

Her er hva dere har sett på meg :)

zassy☆: Høst/vinter, veldige gravidkort

WhiteLilymedtreknopper: Aug/sept, med jente

*lille blomst*: Oktober/november

Athina's verden: Føler nå at det blir, men at det kunne ta litt tid. Men du fikk jo rett på den tråden som lille blomst var ikke på (Da sa du sept, men mente kanskje at det var lille blomst som påvirket.)

-mtp-: Mente jeg burde slappe av litt ang. prøving og at det ville komme etter det.

nelliik & lille blå: i mai og/eller når været blir varmere.

Marthe21: Usikker, men ikkje langt unna. Fødsel på vinter som kommer.

solrose1: Aug. /sept

rosene: Innen 2-5 mnd. (sett i midten av mai)

**Bellasnella**: Først oktober, så senere aug/september. Tilslutt holder hun på oktober.

Babyen vår 3>: okt-des, men også gode kort i aug.

Tyrjente88: Denne eller neste mnd (Forrige mnd)

2010 baby: Ser graviditet i mai/juni 2012.

Babygal1+1: Innen 4 mnd.

Og en stor takk til dere jenter som har holdt ut med meg i ett år nå, mye masing fra meg, men dere har vært utrolig gode å ha:)

Stor klem :)

(150576 om noen vil prøve seg på det som skjer fremover:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippiiiiiii!!:)) Gratulerer så mye til dere, kan tenke meg hvor glade dere er nå;-) Hvor mange uker er du på vei? Moro at jeg var i nærheten, du blei kanskje gravid i august da?:) Jeg kan se litt på deg i morgen, er ikke hjemme med korta mine nå.

Ha en kjempe fin gravid søndag =o)

Skrevet

:)

Jeg hadde el den 7. sept, så jeg er ikke mer enn 12 dpo, men testet positivt 9 dpo. Så ja det er tidlig, men det er masse strekninger i livmor og jeg er positiv på en helt annen måte selv nå enn før ma`n.

Koselig om du vil se på oss :)

Skrevet

Ååå så gøy!! Gratulerer så masssssse!! Nå ble jeg skikkelig glad :-)) Da var det deg jeg så, og morsomt å ha rett, og ikke minst så fortjener du det så skjønn som du har vært hele tiden! :-))

Lykke til med graviditeten og jenta som jeg tror kommer ;-)

Stooor klem og smask i panna! :-D

Skrevet

Gratulerer så mye snuppa!:) Kos deg masse!:)

Skrevet

Tusen takk, begge to :)

Dere er veldig flott og varme personer, begge.

Nå håper jeg bare denne rakkarn har tenkt å bli sittende i 9 mnd.:))

Nå skal vi bare kose oss!!!

Stor bamseklem:)

Skrevet

Dytter så flere får se tilbakemeldingen :)

Skrevet

Her oser det iallefall av lykke ser jeg!:) Dere har en veldig fin tid i møte. . Får opp at mannen din vil være veldig omtenksom med deg,passe på at du har det bra, å hjelper til med det meste. Får opp noe rundt livsstilen din, vet ikke helt hva det er, men noe du kanske burde være forsiktig med å spise, eller at det er noe du skal kutte ut. Tror du vil få et fint svangerskap, kanskje litt plaget med kvalme og vann i kroppen sent i svangerskapet. Tror det kommer ei jente, som kommer til å være veldig aktiv ;-)

Gratulerer igjen!

Skrevet

Så koselig :) Jentene våre har det med å være aktive, så det skal du ikke se bort fra. Ang. livsstilen så sluttet vi å røyke begge før vi ble gravide nå, og det kan nok være det du får opp. Min kjære sliter veldig, men har klart det til nå, og tror nok har klarer resten. Det er enklere for meg å holde meg, med spire i magen :) Vann i kroppen var jeg veldig plaget med med første, men har ikke vært kvalm med noen av de tidligere. Det vil i tilfelle bli ein ny opplevelse :) Tusen takk for at du ville se en gang til :)

Klem

Skrevet

Hehe så moro!:) Kan være det jeg fikk opp ja, fikk opp mye positivitet rundt det med livsstilen også da, at ønsket går i oppfyllelse på en måte, så da greier nok mannen din det også. Flinke er dere!:) Håper du slipper unna kvalmen da, tror ikke det blir noe intense greier, men kanskje litt, men det går over:) Bare hyggelig, kos dere masse i tiden fremover:)

Stor klem

Skrevet

Dytter denne igjen, så alle det gjelder ser tilbakemeldinga :)

Skrevet

gratulerer ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥.

Jeg gleder emg over at du er gravid :) Har slettet den gamle brukerprofilen min her inne, men måtte inn å se hvordan det går med dere jeg har fulgt litt med på det siste året :D

Masse lykke til i svangerskapet føler fortsatt jente på deg :)

Klem fra Lilja (fhv.whitelilymedtreknopper)

Skrevet

Å, så koselig, Lilja :)

Håper alt er bra med deg.....

Flere som ser jente, blir spennende :) Håper og krysser fingrene nå for at alt skal gå bra denne gangen :)

Stor klem

Skrevet

Jeg har en veldig god følelse til svangerskapet ditt :) Kan trekke noen kort på det i helgen om jeg finner litt tid vet du ;)

Ting begynner å falle på plass her, har begynt å jobbe for første gang på tre år lol så det tar litt tid å få alle rutiner på plass med skole og barnehage og jobb og tre små barn :) MEN det er gøy og verdt alt slitet det er helt sikkert!

Ha en strålende dag!!

Klem

Skrevet

Om du finner litt tid, så hadde det vært kjempeflott :)

Så fint at ting ordner seg. Det er godt å komme ut i arbeidslivet igjen, men perioden med innkjøring kan nok bli litt tøff. Det som er så fint da er at det ordner seg etterhvert alt:)

Ha en flott dag videre, du også :))

Skrevet

.

Skrevet

heisann,

beklager at det kokte litt bort i kålen i helgen, men men :)

la noen kort på deg og fikk supre kort! tror dette blir et fint svangerskap, men pass på å ikke slit deg helt ut, føler du vil jobbe og kose deg, men må passe litt på energi nivåene dine sånn midtveis og ut. får en gutt på deg i dag, når har du termin?? litt usikker på om han kommer litt før termin.. men kan se på det når jeg faktisk vet når du har termin hehe

han vil være fin og sterk og alt faller på plass i livet etter hans ankomst :)

stor varm klem

ps er litt rusten, så ta alt med en klype salt ;)

Skrevet

lol så vittig ser jeg så jente sist, men i dag hoppet det en gutt frem i kortene altså. har du barn fra før? nå ble jeg usikker også, søren klype!

får se på kjønn igjen om en liten stund da, så kanskje det gir et svar. får snart en ny pendel i posten også, så kan prøve med den også :)

Skrevet

Tusen takk :) Så flott at det ser bra ut! Jeg har foreløbig termin 1.juni og så har jeg en gutt og en jente fra før, der begge kom etter termin, 9 og 5 dager etter :)

Skrevet

måtte spørre igjen, og fikk gutt nå også hehe rart! for har vært så sikker på jente før.. hm.

er svangerskapet så langt likt som noen av de andre?? føler sterkt det kommer en gutt i juni nemlig, en tvilling, er din andre gutt født i luft tegn også??

får jo vite det til sommeren evt på ul, men blir litt små rar av å ikke få likt svar hehe :)

Skrevet

Ja, han er tvilling hadde termin med han 4. juni, jenta er tyr. Svangerskapene er pr nå ikke like. Allerede nå skiter jeg med korsryggplager og ilinger. Hadde ingen plager da jeg gikk med de to andre, men det er ti ar siden sist, så det kan jo spille inn!! :)

Klem

Skrevet

hehe så vittig, da er det tvilling gutten din som kommer til meg.. han er sterk! men da vil jeg nok heller legge på kjønn på denne babyen om en liten stund, for i dag får jeg bare kontakt med tvilling gutten din :)

og det at svangerskapet er så annerledes er nok bare det at du nå går om igjen etter så mange år, føler ikke det har noe å si på utfallet av denne graviditeten, for jeg føler fødsel på deg når det blomsterer ute :)

mitt tredje svangerskap var også utrolig tungt for rygg og bekken, hadde ikke de plagene med mine andre to..så kanskje kroppen bare er sliten etter to svangerskap og blir forter vond :/

vel vel, titter innom i ny og ne så bare minn meg på det med kjønn, så skal vi se mer på det ♥

Skrevet

Så spennende! Ja, han er en sterk gutt, men også veldig følsom og åpen for ting hinsides, så det er ikke så rart du får kontakt med han.

Ha en fortsatt fin dag, Lilja :)

Klem

Skrevet

ja han er fin, og har mange av mine "talenter".. du må følge han godt opp gjennom de tunge årene før han er voksen.. han vil nok finne noen hindringer og slitsomme stunder.. men han er sterk og vil klare seg godt :)

ha en fin dag du også vakringen ♥

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...