Gå til innhold

Har dere en spesiell melodi som betyr noe ekstra for dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sang fra en popgruppe jeg hørte mye på da samboer ble alvorlig syk som ga meg håp og trøst i en vanskelig situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, In the army var festsangen, den hørte vi opp og opp og opp igjen, må le når jeg hører den i dag. Likedan Sweet Alabahma. En sang jeg skrur av eller går når jeg hører er "vi to har en hemlighet" eller noe i den duren av DDE. Makter ikke den sangen pga minner, minner jeg ikke helt vet hvordan jeg forholder meg til... Er det anger, eller er jeg glad, vil ikke kjenne på det, og dermed vil jeg ikke høre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange!!!

 

livin' on a prayer og no selfesteem(eller hvordan det nå staves) er leiskolesanger. Når jeg hører disse sangene er jeg er 12åring igjen. En bekymringsfri 12åring;)

 

den du veit, minner meg om mannen min. når jeg hører den er jeg 20år og "rocker" dansegulvet på et blodharry utested kalt "rocker'n".

 

en "kristen"-sang som heter you're som amazing av Janelle får meg til å gråte hver eneste gang. den minner meg om ei lita englejente som måtte gi tapt for kreften i sommer, 8,5mnd gammel.

 

og sikkert veldig mange fler bare jeg får tenkt meg om!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein Sabeltann (kongen på have) Den sangen sang min sønn på 3 år. Når den kommer på tv eller radio så må jeg barre forsvinne. Tuter og gråter når den kommer. Saknet av min avdøde sønn blir så sårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...