Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ungene er hos mormor. Mannen er hos en kompis og hjelper med noe. Jeg er forkjølet og har hatt bedre form så blir avslapping inne. Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og våre to minste barn skal på bim-treff;)

 

etter 4,5år så treffes vi fremdeles ca 1gang i mnd. første kullet kom i 07 og neste kull i 10. godt planlagt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt besøk av to av søskenbarna til barna, så har vært virkelig livat her et par timer ;) De har alle vannkopper, men nivået var likevel høyt ;) Nå blir det avslapping resten av dagen tenker jeg, litt husarbeid på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist god frokost med 3 åringen og vært på skogstur med ei venninne og sønnen hennes i nydelig høstvær.

Nå er det middag ,så litt innelek/tegnefilm,sette en brøddeig, før det blir en tur ut igjen før bad og sengetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig funnet på noe med samboeren idag, men så måtte han jobbe da det var ei som ble syk :( Så da har jeg vært hjemme og vasket og brettet tøyet til knøttet i magen, også har jeg slappet av på sofaen med alt for mye elendig på tv'en :) Ble ikke helt som planlagt idag, men deilig med søndag allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært påå jobb i dag tidlig, og har vært oppe i hele natt med min syke datter. Så etter jeg kom hjem fra jobb gikk jeg og la meg, og våknet nå.. Ser film og slapper siden småen er syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på loppetorv, besøkt faren min, bakt epleknekkebrød, bakt rundstykker (eller de hever nå), laget lammesteik, vasket klær og surra litt rundt. :) Skal på kino i kveld:) uten barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...