baby123 Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Kl 5 i morges, 5 dager før termin som er fredag 23 - våknet av at det rant ut og det har fortsatt siden med blank, så lyserosa væske. Var inne på kontroll og alt ser ut til å være fint og hodet er festet så nå er jeg hjemme igjen og venter på rier, som ikke ser ut til å komme enda iallefall.. de vil ha meg inn igjen i morgen tidlig for igangsetting kl 7, jeg er veldig spent, og etter å ha lest lignende fødsels-start lenger nede på siden er jeg nå veldig nervøs! Er det noen andre her som har startet på lignende måte før? og som har måtte igangsettes pga vannavgang? Tips: ikke les vonde fødselshistorier når du snart skal i ilden selv!
miepia30 Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Så spennende! Heldig du er. Jeg har ikke vært i akkurat samme situasjon, men jeg kan trøste deg med at jeg hadde en fin fødsel sist, vannet ble tatt, jeg fikk ikke rier ofte nok så det ble drypp. 3 timer etter dryppet var gutten ute. Vondt ja, men det gikk så fort og fint fremover at jeg skjønte enden var nær og da holder man ut.
anna_lou Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Har ikke hatt fødsel som startet med at vannet gikk før, men ville bare ønske deg masse lykke til!!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Her startet forrige fødsel med lekkasje av fostervann og jeg måtte settes i gang...Hadde en fantastisk fødsel :-D Når riene var skikkelig i gang tok de siste fostervannet og fødselen var over etter 8 timer Lykke til!!! Ps. Min fødselsopplevelse var flott og nå er det 10 dager til termin og jeg gleder meg til å føde igjen <3 Så igangsatt fødsel kan være en flott opplevelse
baby123 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2011 Tusen takk jenter, ble beroliget nå Håper veldig på at det starter noen rier av seg selv snart, men er ikke SÅ redd for å bli igangsatt lenger
Vshb Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Masse lykke til:)! Må få høre hvordan det går! Skal selv få satt igang fødselen å er veldig spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå