Gå til innhold

Da gikk vannet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 5 i morges, 5 dager før termin som er fredag 23 - våknet av at det rant ut og det har fortsatt siden med blank, så lyserosa væske. Var inne på kontroll og alt ser ut til å være fint og hodet er festet så nå er jeg hjemme igjen og venter på rier, som ikke ser ut til å komme enda iallefall.. de vil ha meg inn igjen i morgen tidlig for igangsetting kl 7, jeg er veldig spent, og etter å ha lest lignende fødsels-start lenger nede på siden er jeg nå veldig nervøs!

Er det noen andre her som har startet på lignende måte før? og som har måtte igangsettes pga vannavgang?

Tips: ikke les vonde fødselshistorier når du snart skal i ilden selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Heldig du er. Jeg har ikke vært i akkurat samme situasjon, men jeg kan trøste deg med at jeg hadde en fin fødsel sist, vannet ble tatt, jeg fikk ikke rier ofte nok så det ble drypp. 3 timer etter dryppet var gutten ute. Vondt ja, men det gikk så fort og fint fremover at jeg skjønte enden var nær og da holder man ut.

Skrevet

Har ikke hatt fødsel som startet med at vannet gikk før, men ville bare ønske deg masse lykke til!! :)

Skrevet

Her startet forrige fødsel med lekkasje av fostervann og jeg måtte settes i gang...Hadde en fantastisk fødsel :-D Når riene var skikkelig i gang tok de siste fostervannet og fødselen var over etter 8 timer :) Lykke til!!!

Ps. Min fødselsopplevelse var flott og nå er det 10 dager til termin og jeg gleder meg til å føde igjen <3 Så igangsatt fødsel kan være en flott opplevelse :)

Skrevet

Tusen takk jenter, ble beroliget nå :) Håper veldig på at det starter noen rier av seg selv snart, men er ikke SÅ redd for å bli igangsatt lenger :)

Skrevet

Masse lykke til:)! Må få høre hvordan det går! Skal selv få satt igang fødselen å er veldig spent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...