Gå til innhold

jeg er på slankis, og nå har jeg skikkelig sug etter et eller anna..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det være seg pasta, ost og kjeks, sjokolade, chips...

Tok meg en pakke minigulerøtter, men er like kjesken :/

Noen andre som sliter?

Jeg har til nå gått ned ca 5 kilo + at jeg nok har "lagt" på meg litt muskler i tillegg.. fra ca 81,6 til 76,6 på ca 5 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På apoteket har de sånne c-vitaminer som skal legges i et glass med vann. Flere smaker, men jeg bruker sitron. Det er som å få seg et glass brus om dagen det, uten sukkeret og kaloriene. Ellers er jeg glad i gulrøtter, men enig i at det ikke alltid er nok. Pleier å tillate meg sugedrops som varer lenge. Jeg er så glad i sitron at jeg også drikker mye vann med opp til tre skiver sitron i. Spiser sitronskivene etterpå. Det kan gjøres med appelsin også da. Lager eple og kanel te til kvelden, og kan ha epleskiver og noen rosiner oppe. Spiser det etter teen er drukket. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på slankekur, men får av og til et ubeskrivelig søtsug, og bare MÅ ha sjokolade. Har funnet ut at grovt knekkebrød med brunost stopper dette like bra som sjokoladen, brunosten er søt nok til å holde meg i sjakk inntil de langsomme karbohydratene virker og hjernen min får beskjed om at jeg har fått mat.

 

Lykke til med slankingen, du har gjort en super jobb så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minigulrøtter er IKKE lurt når du slanker deg. De inneholder utrolig mye sukker, er jo en grunn til at de er så gode som de er.

 

Når jeg slanker meg pleier jeg å lage gele av fun light saft og geletin, det kan du spise til det tyter ut av ørene uten at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke tilfelle i det hele tatt, knekkebrødet inneholder rikelig med fiber, og man bevarer metthetsfølelsen MYE lenger. Det er dessuten ikke i nærheten av kaloriinnholdet til sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker et sånt hjemmelagd knekkebrød (masse grovt i) og mager prim.

 

Ellers - litt blomkål og picnicskinke.

 

Et alternativ: Nutriletbar med karamell.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg endte med å spise to stekte egg og salat en time etter jeg egentlig "skulle" spist, men siden jeg spiste gulerøttene så gjorde jo ikke det noenting, forbrenningen holder jeg jo :)

Hadde en sånn herbalife måltidsbar som neste måltid, og til kvelds/middag blir det spagetti med karbonadedeig og saus + masse salat! Det skal jeg lage til ungene, så spise jeg etter de er lagt og kooooser meg :)

 

Regner med minigulerøttene er greie da jeg har spist de hele slankeperioden og allikevel har gått ned. Jeg trener mye i tillegg, så kan faktisk ikke forvente å gå ned drastisk i vekt!

 

Btw, dere er flinke folkens!!!

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du går ned en kilo i uka, tyder på at du gjør alt riktig, det burde ikke gå raskere enn dette.

 

Jeg anbefaler å fortsette slik du gjør, og ikke høre på fanatikerene her inne. Lurer på hva de lever av hvis de synes gulrøtter inneholder for mye sukker og grovt knekkebrød med brunost er like ille som sjokolade (brunost alene er ikke så mye sunnere, så langt følger jeg tankegangen, men herregud....)!

 

Trening er supert for fysisk form, ja, men ikke direkte slankende i og med at man stort sett blir sulten av å trene. Det krever jernvilje å bruke trening som slankemetode, men som en del av en livsstilsendring for å få et sunnere og bedre liv er det ingen ting som er bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk anno 18.30

 

Føler jeg gjør det som er riktig for meg ja, ikke for fort og ikke for seint.

 

Når det gjelder trening, så vet jeg jo at det ikke er hovedgrunnen til vektnedgang. MEN, jeg vil ikke bare gå ned i vekt, men som du sier: starte en ny livsstil og ikke minst se bra ut :)

Og jeg føler faktisk det hjelper.

 

 

Hva er det med den nye "trenden", gå ned uten å trene? Må da være mye bedre å trene i tillegg.. skjønner ikke helt den der jeg.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen!

 

Og i tillegg: Når vi snakker livsstilsendring skal man jo kunne ha et kosthold som går an å leve med over tid, og i justert versjon når man har nådd trivselsvekt resten av livet. Og kan man ikke unne seg gulrøtter engang på grunn av sukker, hva er da igjen. Ser ut til at enkelte glemmer at det tross alt er mat vi lever av....

 

Anno 18:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt utrolig!! Livstilsendring skulle det stått istedet for slankis! For det er det som er sannheten!

Alt skal liksom være alt eller ingenting for tida... Det blir helt feil i lengda!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...