anna_lou Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Har de siste dagene hatt en ny farge på truseinnlegget. Det er litt gul/brun aktig, men også litt "tåkefarget" eller gråaktig, vanskelig å beskrive. Det lukter litt svakt, men ingen sterk lukt, og jeg synes ikke det lukter direkte urin heller.........men her er jeg litt usikker. Urin lukter jo ganske sterkt, hvertfall når det har ligget en stund? Dette er ganske ekkelt, men jeg tok vare på et fra i går kveld for å sjekke om lukten hadde utviklet seg til ammoniakk lukt, og det hadde den ikke i dag..........luktet det samme som i går. Litt søt lukt, men tenker også at det kan skyldes at truseinnlegget er svakt parfymert........... Jeg er veldig usikker her. Har et febersykt barn her hjemme, og vil ikke dra på føden dersom det er liten sannsynlighet for at det er fostervann. Har hatt endel urinlekkasjer en stund, men det har ikke etterlatt samme farge som nå de siste gangene. Dette er en "ny" farge. Kan det være utflod eller soppinfeksjon?
Light of my life Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Hvor langt er du på vei da? Jeg ville ivertfall ringt føden og spurt der. Fostervann kan bli misfarget dersom babyen har bæsjet litt, tror ikke det er bra å lekke farget fostervann.....
Bolla med 2 små <3 Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Misfarget fostervann er ikke bra! Gutten vår hadde det og han fikk infeksjon i kroppen og måtte ligge på intensiven i en uke :-/ Det er ikke utflod da?
ballerinaen_ Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 mulig det kan være litt missfarget utflod. Jeg hadde utflod som var nesten oransj-bunt. Trodde det var slimproppen, men det var det visst ikke. Det var ikke "slimete" nok sa jordmor? :-p Men hun sa at det var normalt med litt missfarget utflod mot slutten.
anna_lou Skrevet 18. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2011 Tanken på utflod har også slått meg, men er ikke det litt rar farge å ha på utflod? Planen nå er å ta på et nytt truseinnlegg (fant noen ekstra i skapet som er av sånn billig type, uten parfyme), og se hva slags spor det etterlater seg. Da får jeg hvertfall lukte den "ekte" lukten. (uuugh). vurderer også å be mannen min se for å å få hans mening. Men er kanskje litt mye forlangt å be han se eller lukte på et brukt truseinnlegg, aner ikke hvordan han ville reagere på det stakkars...
Light of my life Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Hvis du ikke bor veldig langt unna føden kan du jo ta med deg truseinlegget dit, og dermed "spare" mannen for "gleden" he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå