Gå til innhold

Noen som vet om de har cherrox til 199kr noen plass nå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har sparkjøp her jeg bor, så vi har testet mye derfra. Og.... dommen er: sparkjøpsko suger. Sikkert ikke alle, men de fleste. Joggeskoene holder ikke sammen i sømmene eller sålene, støvlene og cherroxene er tunge, det meste er laget av plast der det ville vært naturlig med gummi. Jeg ville ikke bestilt noe fra sparkjøp, da hadde jeg heller lagt i en ekstra femtilapp og kjøpt det fra xxl. Mye av klærne derfra får forresten en unaturlig fasong etter vask (og har det gjerne før vask også), er laget av akryl og lukter rart... kjemisk vil jeg si, uten å kunne definere det nærmere, selv etter vask. Jeg er ikke kresen, snakker bare av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei 12.40

 

Ja, derfor jeg lurte..har nemelig også litt mix erfaring med sparkjøp..kjøper ull til barna der, veldig fornøyd, men har aldri kjøpt sko...

Blir cherrox fra xxl ja:) viking merket er jo også bra:)

 

Har også kjøpt noe joggeklær til barna fra sparkjøp og de er rare i størelsen...lange i beina og stramme i livet...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De støvlene fra Sparkjøp er alt annet enn tunge altså. De er så lette at det er vanskelig å tro at de er varme nok...men det er de. Supre vinterstøvler som er lette som fjær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...