Gå til innhold

Der var første forsøk over og ut

Anbefalte innlegg

I dag kom tanta, tre dager på overtid og dagen før test dag. Må innrømme at jeg er ganske lei meg, men man kan vel ikke vente at det skal skje så lett kanskje. Jeg var så optimistisk, fikk ut et egg som ble befruktet, (egguthentingen gikk overraskende bra, jeg hadde gruet meg sånn) og av nest beste kvalitet Det ble satt tilbake etter tre dager. Positive med regimet jeg er med på er at vi kan begynne rett på igjen, så om en uke blir det ny UL og mulig oppstart med medisiner.

Noen som vet om pregnyl som støtte i luteal fasen utsetter mensen? Jeg har nå brukt pregnyl på dag 5,8 & 11 etter innsett

Fortsetter under...

husker godt hvor skuffa jeg var da jeg testa negativt paa første forsøk... saa føler med deg...

har du noen egg paa fryseren eller

tror ikke de tillater at du kan begynne neste forsøk allerede denne pp :( det faar ihvertfall ikke jeg... maa alltid vente en mnd... minst :/

Takk for gode ord. Dagen ble toppet med at en god venninne ringte og fortalte om at hun er gravid. Jeg er kjeme glad på hennes vegne, skulle bare ønske det snart var min tur til å ringe rundt også. Så det ble mange tårer den kvelden.

Jeg har desverre ingen egg på frys. De tar bare ut det egget som naturlig modnes hver måned event. to hvis det modnes to en måned. Fordelen er lite medisiner og at jeg kan starte på nytt hver syklus, og det er svœrt liten risiko for overstimulering. Ulempen er at man er avhengig av å få ut det ene egget og at det blir befruktet. Forrige syklus gikk alt dette kjempe fint og det ble tilbakesetting, så det blir spennende om det går like bra denne gangen. Merker eg er ved godt mot og gleder meg til nok et forsøk, og håper det sitter denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...