semseme Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Fikk rier 14.09 akkurat 9 dager før termin. ca 12 om natta, var utrolig lykkelig for jeg har jo ventet på den dagen lenge. Til kl 15 dro jeg til føden, Og med en gang jeg ankom sykehuset, startet the real thing. Jeg fik utålelige smerter. Hadde egentlig bestemt meg om å ha naturlig fødsel uten epudral, Men da det startet jeg begynte å skrike for det. Men Heldigvis rakk jordmor ikke å sette det inn før jeg begynte å presse. kl 20.59 var engelen født. En smertefull men ganske rask fødsel . Stor koser meg nå med verdnes søteste baby. Lykke til alle dere som fortsatt venter.
MamaLadyBug Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 uff, kjenner jeg blei litt "skremt" av overskriften din!! Jeg trodde du hadde født et dødfødt barn. Man blir litt preget av å være her inne mye og englebarn er som regel betegnelsen på en barn som har gått bort. Takk og lov for at din engel er et friskt og levende barn!!! Gratulerer så mye;)
m240 Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Gratulerer, dere for kose dere masse :-)
Lillevenn33 Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Gratulerer! Vil også si at ofte blir englebarn brukt på et dødt barn. Så jeg trodde du hadde født et dødt barn da jeg leste overskriften. Kos deg meg jenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå