lille +gutt Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Gruer meg til en ny arbeidsuke, er forkjølet og blir så sliten av jobben min da jeg har en hofteskade som ikke hemmer meg mye i hverdagen. Men nå har jeg fått en ny jobb der vi går i skog i ca 5-6 timer per dag, i tilegg avslutter jeg alltid dagen sammens med vikarer. De er flinke de, men de ser ikke alltid alt som skal gjøres selv om jeg mener jeg forteller de det hver dag. Har hatt smerter hver dag i disse ukene jeg har hatt jobben (for er nettopp ansatt) dette pleide jeg i min tidligere jobb å ha ca 2-3 dager per mnd i forbindelse med tante besøk, så jeg merker at jeg ikke har godt av dette. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ble ansatt, var veldig ærlig om denne skaden min og oppga at jeg ikke har problemer med å være med på tur i skog 1-2 dager per uke. Eneste jeg kan tenke meg er at de måtte være desperat siden vi trossalt bruker så mange vikarer hver dag. Nå gruer jeg meg til vinteren, tror ærlig talt ikke jeg kommer meg opp dit da i tilegg til at man skal passe på 100 barn. Jeg vet jeg burde si opp nå mens de har 2 vikarer der som fungerer bedre enn de andre og før vinteren kommer, men da blir jo jeg uten jobb. Føler det er vanskelig å få jobb i barnehage der jeg fungerer like fint som de andre, har iallfall søkt i en del mnd uten napp å få. Nå prøver vi å få barn og da skulle jeg helst hatt fast jobb siden jeg nok blir sykemeldt etterhvert pga skaden. Er det noen som vet om jeg kan ha krav på overflytting i kommunen? Jeg fungerer jo som sagt 100 % i barnehage, har jobbet i det i mange år og har bare positive referanser med meg. Hvem må jeg evt ta kontakt med? Håper noen vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå