Gå til innhold

Noen som vet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke arbeidsledig men vet ikke helt hvem som kan svare meg annet enn dere. Jeg har for en mnd siden fått fast 80 % stilling ved en skole, føler allerede at jeg ikke kan fortsette da jeg har en liten hofteskade som ikke hemmer meg så mye i hverdagen men som slår fult ut i den nye jobben min. Jeg tror dette er fordi skolens område er i en skog så vi bruker omtrent 80 % av dagen til å gå i denne skogen for å passe på barna. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg fikk denne jobben da jeg var svært ærlig om min skade og oppga at jeg ikke klarer å gå i skog mer enn kanskje 5-6 timer per uke. Dette fordi skolen går på tur. Men nå er vi jo i skogen sikkert over 20 timer per uke. Når jeg kommer hjem har jeg direkte smerter, hver eneste dag. Nå gruer jeg meg bare til isen kommer, jeg vet ikke om jeg kommer meg opp i skogen da engang... Jeg jobber også siste timen av dagen kun sammen med vikarer som er der kun et par dager derfor føler jeg at det er kun jeg som får "hovedtrykket" hver dag, siden ikke alle vikarer vet hva oppgavene går ut på.

Er det noen som vet om jeg evt kan ha krav på "overflytting" til en annen jobb siden dette er kommunen?

Jeg har hørt at dette finnes siden jeg for ca 8 år siden måtte si opp min jobb av samme grunn. Jeg fungerer godt i de fleste jobber, noen blir bare litt for tøffe. Noen som vet hvem jeg kan snakke med? Har så lite lyst til å si opp da det er vanskelig å finne jobb innenfor mitt yrke og siden vi prøver å få barn nå.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...