Gå til innhold

Er skostørrelse 24 veldig stort for en på 8 måneder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå må jeg le litt her. For en gangs skyld er alle enige her på forumet. Ingen sier i mot. Han HAR store føtter. hihihi ;p

Gutten er vel ca 80cm, veier sansynligvis 11.5kg (en stund siden vi har veid og da var han 11) og han er jo en stor gutt da.

Er enig med de som kommenterer at han ikke trenger sko. Upraktisk når de krabber. Kjøp fotposer i stedet! Stonz, f.eks. Superfornøyd med våre og den i magen kommer til å ha det også frem til han begynner å gå.

Du har en gutt som er stor for aldren så ikke rart han må ha større str i vinterskoene enn gjennomsnittet selv om str 24 er ganske stort. Men man skal jo ha plass til tykke sokker også:) Vi måtte kjøpe str 23 i vinterskoene til vår eldste da han var 14 mnd, men han var hakket mindre enn din gutt ellers også. Nå er han straks 4 og i år må vi nok opp hvertfall str 30-31 tenker jeg, det samme som sin 3 år eldre kusine:) Noen har bare større føtter enn andre. Her i huset har jo pappa'n str 50 i sko;)

Annonse

det står at han går med støtte. Flertallet av babyer på 8mnd både står og går med støtte, men det betyr ikke at de slipper seg med det første. Om din gjør det så er jo det veldig morsomt!

Jeg synes fremdeles du burde velge et mykere alterativ. Rett og slett fordi han faktisk ikke går enda. Det er stor forskjell på å stabbe rundt hjemme barføtt og å gå støtt ute, polstret fra hodet og ned. Det tror jeg vil bli for tungt for gutten din, store føtter eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...