Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 18. sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 4 dager igjen til termin og jeg kjenner ikke en dritt.

Utrolig kjipt i og med at 5 åringen er borte i helga med besteforeldrene så det hadde liksom passet perfekt med fødsel uten at de hadde visst noe. Ser dårlig ut for det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 dager til KS. Tiden går saaaaaaakte når man ikke kan gjøre noenting og bare må ligge i senga :(

Skrevet

5dager igjen her til mens-termin. Den jeg går etter så er det 11dager til UL-termin. Håper på min :)

Skrevet

6 dager igjen til termin, og merker ikke en dritt jeg heller!! :P

har virkelig begynt å bli utolmodig.

Skrevet

8 dager overtid, ser ikke ut til at det blir fødsel i dag heller:(

Skrevet

10 dager, hurra :) I dag våknet jeg med våte melkeflekker på tsjorta, så håper det er et godt tegn :) ble i godt humør ivertfall - alle små og store tegn er velkommene :)

Skrevet

5 dager igjen :) Har hatt vonde, men uregelmessige sammentrekninger siden kl 3.30 i natt, og håper det er starten på noe og ikke falsk alarm. Har i tillegg hatt en god del blodslim!! **Håpe håpe**

Skrevet

29 dager, helt fantastisk å komme under 30 tallet..

Skrevet

10 dager igjen :-D Håper det skjer noe snart, man blir jo gal av denne ventingen!!!

Skrevet

33 dager igjen å kjenner jeg begynner å bli fødeklar :P såååå lei, med en liten en på 1,5 år så kjenner jeg at jeg egentlig har mest lyst til å ned på gulvet å leke med småen, men ikke så greit med litt for mange kilo på kroppen å bekkenløsning og div. men oppdaget igår at magen har begynt å synke? føde tegn? kanskje prinsessa har tenkt seg ut litt før ?

Skrevet

-12 dager over her, og endelig er dagen her for igangsettelse <3 nå er jeg snart mamma <3 <3

ha en super dag alle sammen :D

Skrevet

3 dager :) Helt utrolig! Men det skjer heller lite her også... :/

Skrevet

3 dager igjen her. Jeg ble strippet på a-hus mandag for en uke siden og har hatt vondt, murringer og sammentrekninger hele uken, men fortsatt ingen baby.. veldig klar for å få henne ut nå :-)

Skrevet

12 dager igjen her. Håper ikke jeg går på overtid. :-)

Skrevet

Termin om 9 dager, planlagt keisersnitt om 3 dager!! Veeeldig spent nå ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...