Rød Skogfrue Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Det har seg sånn at mannen min og meg har i våre ca åtte år sammen aldri brukt prev, med untak av kondomer noen (få) ganger. Ja, jeg vet, riski, men det har gått helt etter planen. Vi har et barn som ble til på først forsøk (for noen år siden), så vi vet at ting funker. Nå har jeg hatt mensen, men begynner å føle meg kvalm og uvel. Ligger her og får ikke sove.. Når jeg begynner å tenke litt har huden min gått usedvanlig berserk i det siste også.. Så slo plutselig tanken ned i meg -Er det mulig at jeg kan være gravid? Mensen kom hvertfal en dag før den pleier. Kan ikke for sikkert si om det var noe mindre enn ellers. Nå er ikke dette noe vi har prøvd å få til. Faktisk passer det ekstremt dårlig!! Jeg (forsåvidt begge) ønsker meg veldig barn nå, er bare at vi er nødt til å vente et års tid før vi kan begynne med de sakene. Så nå tenker jeg at kanskje det er underbevisstheten som lager falske signaler. Samtidig har jeg hatt lyst på barn i flere år jeg, uten å bli kvalm av den grunn.. Noen kloke hoder som har noen mening om hva dette er for no rart? Svar tas imot med stor takk!
Mamma2søtesmå* Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Hei :-) jeg har en venninne som fikk " mensen" når hun ble gravid og hun mistenkte ingenting, men da neste mensen skulle komme så kom den aldri, hun testa seg og fikk etterhvert hos legen greie på st hun allerde da var ca 8 uker på:-) så det kan tydeligvis skje. Ingenting var galt og hun fødte en flott baby, så noen kan tydelivis få litt sterke blødninger da og allikevel være gravide, så bare ta en test i tilfelle jaffal. Lykketil*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå