Gå til innhold

Paracet og nesespray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 25 uker og har så langt i svangerskapet tatt to paracet tilsammen og brukt saltvannsspray hvis jeg har vært tett i nesa. Nå er jeg helt sykt forkjøla på tredje dagen, helt slått ut og potte tett. Så nå har jeg brukt nesespray i to dager og i tillegg tatt paracet 4-5 ganger (bare en om gangen). Føler meg bare helt elendig uten. Tror jo ikke det er farlig siden jeg ikke gjør det til vanlig, men man blir jo så redd for å gjøre noe som kan skade lille nurket.. Han sparker som bare det så jeg regner jo med han har det fint. Hva gjør dere hvis dere blir syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør som deg =) Dvs.. jeg er ikke helt potte tett, så jeg klarer meg med saltvann enda, men måtte ty til en paracet i morges =) Har jeg måttet ta nesespray så sørger jeg naturlig nok for å kjøpe en som er beregnet for gravide, men bruker den mindre i tillegg =)

Man skal være forsiktig med nesespray.....men paracet er ikke like ille (sålenge man holder seg til dosering) Dette fikk jeg beskjed om av min legesøster i vår når jeg hadde en runde med mye snørr og tett nese =))

God bedring =)

Skrevet

Hei. jeg var også forkjøla tre ganger i svangerskapet! trodde jeg skulle dø! :P hørte så mye rart. men de fleste sier at det er bedre med litt medisinering enn å være syk. Altså for barnet da. litt paracet gjør ingenting, bare man ikke overdriver..følger dagsdosen..noen sier at nesespray ikke er bra, mens andre sier at det går greit. Jeg brukte barnenesespray for å være på den sikre siden :P babyen var heeelt frisk :D god bedring og lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...