Gå til innhold

Jeg tør ikke sove:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere idag om at jeg var på legevakten p.ga mulig hjerneslag.. Legen der sa at han ikke visste hva som feilte meg og sendte meg hjem..

 

Nå ligger jeg her. Har akkurat lest litt om andre personer som har hatt slag som har blitt sendt hjem og deretter endt opp i bevisstløs tilstand.

Og nå tør jeg rett og slett ikke sove:(

Berolige meg, noen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet moren min til det, men det jeg vet var at hun var plaget med ekstrem hodepine i mange dager før det skjedde og hadde problemer med å sove fordi hun hadde det så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Men tror hodepine er et veldig vanlig symtom. Be fastlegen din bestille ct av hodet så får du vite det med sikkerhet, men du må nok sove før du får svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du plaget med angst til vanlig? Mistenkte legen at det kunne være et angstanfall?

 

Ved minste bekymring for hjerneslag sender leger til utredning på sykehuset, og de har ganske klare tegn de ser etter for at det skal dreie seg om slag.

 

Men avtal ny legetime og forklar hvor engstelig du er, så må de utrede deg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) De nevnte ingenting om angstanfall på legevakta.

Har hatt litt angstanfall tidligere, men det var ikke som dette.

Jeg skal ringe legen imorra og høre. For det var legevakta som sa det kunne være hjerneslag, det var ikke noe jeg trodde selv.

Så det hadde hvert litt mer beroligende og kanskje få en litt mer omfattende undersøkelse enn bare rask berøring på hender og bein, samt sjekk av pupiller.

Så får høre hva legen sier imorra.

Takk for svar igjen. :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...