Gå til innhold

Hvor mange sko har dere til høst/vinteren til barna deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viking vintersko, Sorel(fikk de gratis på 2 for 1) og kavat vinterstøvler. De brukes istedet for f.eks thermo. I tillegg har vi nesnalobber som brukes i de kaldeste mnd. Bor i nord og barnet går i utebhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kavat støvler, gummistøvler, Sorel, viking goretex joggesko, superfit goretex høstsko, Neslalobber, viking thermo, og superfit vintersko.

 

Så lite sko dere har til barna deres. Det handler vel om prioriteringer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøøh mine har foreløpig kun joggesko og foret støvler.

Etterhvert vil de få ett par vintersko hver.

 

Har kansje endel med hvor enn bor? Vi bor i kr.sand og foreløpig holder det lenge med joggesko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med joggesko og vanlige gummistøvler foreløpig, på indre østlandet. Men på vinteren har de hver sine par med cherrox og vintersko (goretex). Holder i massevis med to par sko, hva er vitsen med flere? enten er det vått sørpevær og det trengs cherrox, eller så er det tørt og evt kaldt, da trengs vanlige vintersko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det handler vel om prioriteringer.

 

Ikke søren om jeg prioriterer 5 par vintersko til ungene. Jeg kaster ikke penger ut av vinduet.

 

Vi bor også i sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år måtte jeg kjøpe etter lommeboka- han har gummistøvler,gore tex joggesko og viking gore tex vintersko fra før - kjøpte nye dock boots og skofus vintersko 2 for 1 tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sorel... og to av barna trenger nye skaller i år. Så får vi se om vi trenger mer og heller kjøpe det dersom vi trenger det. Høsten er jo litt annerledes, fikk høst/tursko på skoringen nå som det var 2 for 1, og cherrox bruker vi (avhengig av om høsten blir varm eller kald...), men de brukes så lite at vi lar dem gå i arv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dock-boots for søledager og selskinnstøverl eller nesna-lobber for tørre kuldegrads-dager. Ull er det eneste som holdt ungene varme ifjor når det var så kaldt, og det kan fort bli slik i år også. Kjøper lobber og selskinnstøvler pent brukt på finn, de blir aldri utslitt, og kan selge de for samme sum etter at de har vokst ut av dem. DET er god økonomi det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ha vi kun støvler og joggesko, samt eldste har noen vintersko som er ubrukte fra salg på skoringen i fjor...

Kommer til å kjøpe vintersko til minsten, og cherrox til begge!

ELSKER cherrox!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. altfor mange. Men så har jeg jo skodilla...

Har sikkert fire par joggesko,ett par viking goretex,et par timberland goretex,dock boots, 2 par cherrox, reima vintersko, kavat vintersko, viking vintersko og sorel vintersko :(

Får heldigvis en til snart, som etterhvert kan arve alt jeg kjøper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...