Gå til innhold

Veninnen min blir så rar når hun har besøk..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om hun sitter på facebook eller jeg møter henne med flere venner, skal hun tøffe seg.. og det gjør vondt, før da er hun på en måte ekkel mot meg.. Ihvertfall over nett.. Skal skrive mye tull og være skikkelig eplekjekk.. Det er så slitsomt.. Men når besøket er borte igjen, nei, da er hun ikke slik lengre...

 

Slitsomt.. og det gjør litt vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner at det er slitsomt. Synes du burde si ifra til henne jeg :)! Bare si at du blir litt lei deg av at hun holder på sånn. Hun er jo tydeligvis egentlig en ålreight jente, når hun ikke tror hun må tøffe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hun blir veldig sur også, vil liksom ikke lage noe bråk :P

 

Før i helga har hun hatt besøk av venninner, og har vært litt ekkel.. Greit nok, har ikke tenkt over det så mye.. Men nå har hun guttebesøk... og da er det virkelig ille....

 

Om det ikke roer seg så snakker jeg med henne, men skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan oppføre seg vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper dere er veldig unge, hvis ikke er venninna du sosialt underutviklet. Dropp henne. Si til henne neste gang hun lirer av seg noe dritt "Det der fortjente jeg ikke. Har prøvd å overse barnslighetene dine, men nå gidder jeg ikke mer. Snakkes når du har blitt voksen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...