Gå til innhold

Gidder folk å kjøpe bare bagdelen til en Emmaljunga vogn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min bag grunnet plassmangel, har en liten leilighet og synes bagen opptar unødvendig mye plass.. Men er det verdt forsøket, gidder folk å kjøpe bare bagen til en vogn?

 

Hadde nok ikke gjort det selv, så kan ikke helt se hvorfor noen andre skulle ville det, men hva tenker dere DIB damer som kanskje har litt mer vognerfaring enn meg selv? :-)

 

Det er en 2011 modell som kun er brukt i ca 4-5 mnd, om det har betydning for et evt salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du vil nok få mer for vogna senere om du selger det samlet..

 

og om du selger baggen så er det vel uten kalesje, den koster 2500kr om en skal ha den som ekstradel.. er derfor ganske bortkastet å kjøpe bare baggen..

 

med mindre det er citybag da som kommer komplett, det ligger flere av dem ute :)

 

du kan jo legge den ut å se om du får napp likevel da, men tror du ville fått mer for den om du solgte den komplett senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er city bag, så den har jo kalesje..

 

Problemet er jo at jeg har ikke egentlig plass til å oppbevare bagen, + at sportsdelen kommer jo til å bli brukt en god stund til, så da går jo verdien ned bare pga årsmodell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gidder folk. Om det er en City Cross, kan de jo bare kjøpe sportsvognen med forhandler og bagen med deg. Det kunne jeg gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om det er en city bag så gidder folk det =) Ikke bag til f eks edge, den er bedre å selge sammen med vogna..

 

Jeg har feks nettopp kjøpt løs city bag, da jeg fant city cross i akkurat den fargen jeg ville på finn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min på finn til 1500kr. Ble solgt i løpet av to dager!!

Citybagen følger jo ikke med vogna, må jo kjøpes utenom, så det er mange som kjøper brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...