InsomNina Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hender det at barna blir det? Snuppa vår har elsket grøt fra første stund, og vi varierer litt mellom de sortene som finnes. For 4 dager siden begynte hun plutselig å hyl bælje da pappan skulle mate henne. Samme skjedde neste kveld. Så prøvde jeg, og det gikk fint en stund, men så nektet hun. Det er første gang hun ikke vil spise. Vi prøvde med fruktmos første kvelden dette startet, og da ville hun ikke ha. Kanskje hun var mett, men det synes jeg er rart når det var 3 t siden middag. De neste dagene har hun heller spist skive, eller banan. Noen som har vært borti dette? Og har forslag til hva jeg skal gjøre? Vente en stund og prøve igjen? Er det like næringsrikt med middagsglass i stedet? Dvs, at hun får alt hun trenger i løpet av dagen, når hun ikke spiser grøt? Hva er god erstatning for dette? Off, ble mye mas her nå.. hehe
mariabee Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 s<ånn holdt vi på en stund og, fikk andre ting som middagsglass, fruktpure og litt skive. Alt etter som. Men så kom fire tenner på en gang oppe og nå har dette roet seg og vi prøver grøt igjen i stedet for middagsglass. Bedrer seg for hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå