Gå til innhold

Sitter å venter på at en fyr skal logge på, noe som aldri kommer til å skje :p


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han skulle ut på fest igår.. og jeg har ikke sett snurten av svar på en melding jeg sendte han på nettet... Sitter å venter på om det blir noe snakk i kveld, eller om jeg må vente til over helga.. Hehe.. kjedelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg sitter her å snakker med en jeg så inderlig håper vil være med meg.. Som heller ikke kommer til å skje. Nå spurte han meg akkurat om råd ifh. til hvordan han skal oppføre seg ovenfor drømmedama, som også skal på byn i dag (ergo. ikke meg).

 

Patetisk =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"He is just not that into you"

 

Er det universalsvaret på det meste eller er det en fjotisfilm jeg har gått glipp av? Folk her inne svarer alltid det i tråder om kjæresterier og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:25.. det var ikke det han skrev på den siste meldinga ;) og han har heller ikke vært på. Akkurat fordi han har vært ute? og sikkert er med ungene idag? nei, jeg vet ikke.. kanskje du har rett, kanskje ikke..

 

22:37: Hehe.. Huff, den er litt lei :/

 

Hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ganske fornuftig bok om svaret på det meste som kommer til gutter/menn som jenter lurer på... Du veit det liksom når noen vil ha deg, men jenter tror at de kan fikse alt om de bare gjør sånn, forandrer seg sånn osv..

 

Det er vel også blitt film av boka ja. Nyttig bok å lese for jenter som alltid havner i dårlige forhold, er uoverkommelig forelska i feil fyr eller har kjærlighetssorg over en som feks veit du er forelska men spør deg om råd ift andre damer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare det er en tåpelig setning å slengt ut sånn i hytt og gevær uten å vite særlig mye om forholdet eller mangel på forhold.

 

22:38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mnja, men la meg bare si det sånn.. Kjæresten og jeg har vært sammen i 2 år.. vi bruker alikevel ikke timesvis på å svare hverandre.. og jeg vet alltid hva han driver med om han ikke kan svare. Når vi var helt sånn gærne nyforelska fikk jeg sjukt mange meldinger i timen og det var ikke noen tvil om at jeg var damen i hans liv for å si det sånn. Tror ikke han tvilte heller. Men når ei dame sitter hjemme og venter på at en fyr skal logge seg på, han har ikke svart på meldinger på timesvis og hun TROR han er sammen med barna.. så tenker jeg det da.

 

Det er ofte også sånn at når man leser den boka og er i samme situasjon sjøl så blir man utrolig irritert på forfatteren, fordi det er jo ikke sånn. Sannheten er bare at det virkelig er sånn og så enkelt. Vært der sjøl. hehe.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,om du leser innlegget fra HI som hun skriver under her så tar du feil og da er setningen fortsatt, og omikke mer, tåpelig

 

22:38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer tåpelig å bruke lørdagskvelden til å vente på en fyr man bare liker å prate med, som ikke svarer på meldinger synes nå jeg da. ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bare brukt kvelden til det da :-D Har gått tur med bikkjene, hatt søsteren min på besøk, sett film og spist god mat :)

 

Men når kvelden kommer, og jeg blir sittende framfor pcen, så sitter jeg å venter, og føler det er en evighet :-p

 

Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...