Gå til innhold

Angrefrist?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt, har kjøpt et kamera jeg angrer veldig på.

Er det angrefrist på Fotoknudsen?

 

Levere jeg det tilbake og får tilbake totalsummen?

Kan jeg levere det tilbake i en annen Fotoknudsen enn der det ble kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angrefrist er ikke det samme som "åpent kjøpt" der du kan teste ut produktet og levere det tilbake om du ikke vil ha det lengre.

Angrefristen gjelder kun når produktet fortsatt ligger forseglet i eksken og ikke er pakket opp. I ditt tilfelle gjelder ikke angrefristen / angreretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på det?? Er jo angrefrist på for eksempel Elkjøp og Expert når man har kjøpt ting. Lefdal har 30 dagers angrefrist.. hvorfor gjelder ikke det på Fotoknudsen da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på "åpent kjøp". Det er ikke en rett man har ihht.loven, men noen butikker har en slik regel der man kan levere tilbake produkter man har kjøpt og prøvd ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tar tilbake et "brukt" produkt, det skal være nøyaktig samme stand som da du kjøpte det, så det kan selges som nytt til en annen kunde.

 

Noen ytterst få kjeder har en slik bytterett som du ønsker deg, at du kan prøve produktet hjemme og er du misfornøyd kan du bytte i en annen modell. F.eks har G-sport dette, men det er ikke en rettighet vi har bare en ekstraservice fra butikken så da reklamerer de veldig med denne servicen. Fotoknutsen gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...