Gå til innhold

Noen som kan titte?:) Titter gjerne tilbake:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror ikke du er gravid riktig enda... ser for meg at du faar positiv test naar det er snø ute.... januar kommer sterkt opp her...

hva ser du paa meg...

naar blir jeg gravid ... blir det tvillinger :P

født 031183

takk :)

får opp nei nå jeg også.. men desember er en mnd jeg får sterkt opp :)

litt usikker på om du tester positivt eller blir gravid da.. men rundt desember :)

ser du noe ang gravidtet på meg?? :) 210488

Annonse

Tusen takk:) Håper det skjer noe før,,, men det er jo ikke lenge til okt;)

Får opp jente på deg, og at fødselen kan vare en stund.. mer som du har rier ganske lenge før babyen blir født. Men får ikke opp noe traumatisk.

Annonse

Hei jeg får opp januar på deg men at babyen kommer i august, så kan virke som om du enten tester positivt sent eller at babyen kommer noen uker tidlig! (ikke farlig tidlig, alt er ok:)) utover det så blir det nok ei jente på deg!

Lykke til:)

Får du opp noen flere på meg? Hva blir det og når?

hei hei Babyen vår <3

Tuuusen takk:)

Blir spennende å se...des. er jo uansett ikke lenge til;)

Får du opp kjønn?

Jeg føler at du trenger å jobbe mer? Du jobber kanskje ikke 100%?

Det dukker opp muligheter for deg på nyåret. Noe annet enn det du driver med nå. Da bedrer økonomien seg også.

Råd: tenk nytt:)

Heisann Knerten ;)

Jeg tror ikke d er lenge til du blir gravid jeg da....føler både sept,okt og november kommer opp som sterke mnd her, så jeg vil si innen 3mnd så sitter spiren...føler du får sommerbarn ;)

Om du vil titte på meg så lurer jeg på om når neste barn kommer og hvilket kjønn og hvor mange barn jeg får tilsammen (har en gutt på 3år og en på snart 4mnd...så har ingen planer helt enda)

og ellers om du får opp noe rundt meg....

f.13.04.83...

Lykke til med prøvinga,,,

klem

Slenger meg på her :)

Blir litt forskjellig her men men....

Får opp at det er noe usikkerhet rundt deg nett nå... Så graviditet ser eg ikke før februar.... Men noe ligger også i oktober, men vet ikke om det er oktober dette året eller neste.. Er det neste år er det fødsel eg ser... Mulig du kan bli gravid i denne oktober også men da vil det ikke gå helt etter planen....

Lyst å se tilbake?

graviditet? 17 04 86

Bare hyggelig:) Er litt usikker på kjønn, muligens ei jente?:)

Kan stemme at jeg gjerne skulle ha jobba litt mer ja, men nå er jeg sykemeldt, å tror jeg blir det fra til gutten vår kommer i desember. Spennende det du får opp, tusen takk!:))

Hei hei Stratosen er mamma:)

Det samme spådde du på meg sist, så jeg håper virkelig det stemmer:) Har IKM imorra;) veldig spent... hihi...

Tusen takk!

Jeg tror du blir gravid igjen til våren, april mai. Tror du får en fin julegave neste jul;) Det blir da en gutt tror jeg.

Får opp et veldig harmonisk, rolig forhold. Flinke med barna. Hjemmekos.

Men pass deg for en kvinne rundt deg som kanskje vil skape litt problemer..

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...