Gå til innhold

Noen her med sammevokste tær, eller har barn som har det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere tatt operasjon for å skille de? Er sånn i tvil over hva vi skal gjøre. Har fått beskjed at det er kun kosmetisk operasjon. Det er en viss fare for plagsomme arr og problemer med kulde senere. Det er to tær som er vokst sammen, helt opp til neglene på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har det selv på begge føttene. Det ligger litt i familien og utenom at jeg generelt ikke er så glad i å vise føttene mine så har det aldri plaget meg. Har aldri vurdert operasjon. De to små barna mine har litt tedenser til det også men det er så lite at jeg tror det er bare jeg som legger merke til det.

 

Jeg syns nesten det er litt "kult" å ha et slikt familievaremerke, jeg ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en farfar som har det. har aldri hørt han prate om det egentlig, og han er langt over gjennomsnittet aktiv mann, så jeg tror aldri det har plaget han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg fikk helt panikk jeg, fordi jeg må sprike med tærne et par ganger om dagen og får jeg det ikke til i sokken så må jeg rive sokken av meg og sprike så myyye jeg kan. haha. Snakk om tvangstanker, men saken er at jeg fikk helt klaus på tærne deres sine vegne. hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...