Gå til innhold

Akta Graco cosmic comfort s eller hts besafe izi kid x3 isofix????? Blir helt forvirra!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi vurderer Akta Graco cosmic comfort s til gutt 8 mnd. Vi har også vurdert hts besafe izi kid x3 isofix.

Er det noen som vet om Gracoen har isofix???

Er det forskjell på med eller uten s på gracoen?

 

Kan man ta av trekket for vask på besafen?

Hva anbefaler du??

 

Please help!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med graco'en, men har besafe x3 m isofisk. Er både fornøyd og misfornøyd med den, lik som alle andre jeg kjenenr som har den. Den virker veldig, veldig trygg og sikker, men den er FRYKTELIG rett i ryggen selv om vi har den i liggestilling. Når den er innstilt på det retteste, så tipper ungen nesten forrover.

 

Dette har selvfølgelig litt med hvordan bilsetene i bilen er, men alle jeg kjenner som har setet klager over dette. Mtp at sønnen din bare er 8 mnd er det kanskje greit med ett sete som har bedre liggefunksjon..? Setet fungerer visstnok bedre forovervendt enn bakover, men for oss er det ikke aktuelt å snu det.

 

Trekket kan ta av og vaskes, og minimizeren som er med setet er veldig kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en del som klager på at hodet til barnet "faller ned" når det sover i Be Safe Izi Kid?

Dette når setet er bakovervendt og barnet skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21.28 her

 

Jo,hodet til ungen faller fremover når hun sover fordi setet er så rett i ryggen.

 

Setet kom velidg godt ut i test, best i test, tror jeg, men det er likevel mulig jeg ville valgt et annet sete om jeg visste hvor rett i ryggen det var. Er nesten fristet til å snu det når vi skal på langturer så det skal være bedre å sove for dattern min, men jeg får meg liksom ikke til å gjøre det heller... Hun er bare to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:28 her igjen.

 

Vi har saab stasjonsvogn, egentlig med rette og fine seter.

 

To andre venninner med samme sete og "problem" som oss har en eller annen nissan stasjonsvogn og en ford mondeo.

 

Ford Mondeo er visstnok kjent for å ha veldig "bratte"seter, det har det vært klaget på her inne tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...