Gå til innhold

Ved hvilke signaler tar dere opp bebyen for nattamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvilke signaler tar dere opp bebyen for nattamming? Når baby gråter? Ynker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da han var nyfødt, mener jeg at jeg våknet bare han var våken. :-) Var utrolig in tune og våknet fort. Tok ham opp med én gang uten at han gråt.

Nå er han sju måneder, og jeg prøver å vente så lenge så mulig, vil at han skal sove rundt. Prøver alltid med smokken først. Hører fort på lyden om det kommer til å hjelpe ...

Skrevet

Ved gråt tar jeg henne opp, men ofte hører jeg at hun er sulten bare hun smatter, hehe, hun smatter en stund før hun sutrer litt og så gråter hvis jeg enda ikke har tatt henne.

Skrevet

Om han våkner og gråter mindre enn 3 t siden han sovnet, så prøver jeg å roe med trøst og vuggesang. Roer han seg ikke fort i senga så løfter jeg ham opp og synger vuggesang, da roer han seg alltid og sovner igjen. Er d mer enn 3 t siden han la seg, så får han brystet. Har prøvd et par ganger å roe ned uten pupp midt på natta, men da våkner han igjen ila en halvtime.

Skrevet

Tar opp min på snart fire måneder når han har lett skikkelig en stund, med hendene langt inni munnen. Men han spiser stort sett bare en gang, så hadde han spist ofte, hadde jeg nok prøvd å drøye så lenge som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...