Gå til innhold

Føler meg litt dum, nå som jeg kommer med et slik "er det noe på gang spørsmål"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men her er tingene jeg da stusser litt på.

- de 2 siste dagene har jeg vært helt sykt sulten, så lurer på om kroppen min forsøker å fylle lagere

- Jeg har akkurat *kremt* tømt tarmen, noe som har vært helt umulig de siste ukene.

- Det er veldig mye aktivitet nederst i magen og det er ganske smertefult.

-stikkinger og murringer

- Også var det ørlite brunt/rødt slim fra underlivet.

Er det noe håp for meg tro?

Har 6 dager igjen til termin. Fødte 5dager over sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper også noen kan svare på dette...

Har det akkurat slik som du beskriver, samt termin om 6 dager.. =)

HÅPER at det betyr at det skjer noe ganske snart!

Skrevet

Det er veldig vanskelig å si. Noen kan ha det slik rett før fødsel, andre i flere uker. Det jeg kan si er at det du beskriver i seg selv ikke er helt klare og typiske tegn på en nært forestående fødsel. Men det kan jo heller ikke utelukkes.

Har det akkurat likt selv og jeg har 3 uker igjen. Og de to forrige fødslene var noen dager på overtid. Så tror det er lite sannsynlig at jeg føder før nå, selv om jeg har hatt murringer og ekstreme kynnere i ukesvis. Og stikkinger så jeg begynner å lure på om ungen prøver å klore seg ut. I sted, på do, fikk jeg så nedpress at jeg faktisk begynte å lure på hva jeg skulle gjort hvis jeg fødte hjemme. Men til tross for alle disse "tegnene" prøver jeg å ikke la meg "lure" for da blir ventetiden bare lenger.

Snakker kun for meg selv for mange opplever at fødselen starter med slike tegn. Men har "lurt" meg selv to ganger før, så nå skal jeg bare vente og ikke tenke så mye. Hjelper jo at jeg denne gangen skal ha planlagt KS om 12 dager, så det er ikke noe poeng i å prøve å fremskynde fødsel :)

Lykke til, og håper du faktisk har tegn på en nært forestående fødsel! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...