Gå til innhold

Skummelt å bo på Anker hotel (oslo v legevakta)..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj...ja det er vel det. Men jeg må finne et hotell, og jeg må uansett komme meg dit fra Torshov. Ikke like lett å få taxi sånn midt i natten heller.

Kan du anbefale et annet? Anker var liksom det som lå nærmest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs jo hvor dyrt det skal være da. Vi bor alltid på Thon hotell Opera, og det koster 1050,- for to personer med en helt nydelig frokost. Det ligger ved Oslo S, så jeg ville ha tatt taxi dit også når du skal hjem, men hotellet i seg selv er i alle fall trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke hjem til noen, og å reise hjem blir for langt med taxi:) Så må ha et hotellrom. Hmm, jeg får kanskje satse på at det dukker opp en taxi da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg føler meg skikkelig gammel, hadde dette vært for 6-7 år siden hadde det ikke vært noe problem å sjangle forbi legevakta kl 0256 på natta.

Ting forandrer seg når man får barn gitt:) Bra det altså, er veldig takknemlig for at det aldri har skjedd meg noe.

 

Prisen betyr ikke så mye, mer beliggenhet og at det ikke er så langt fra Torshov og at det er mulig å gå...men jeg bør kanskje droppe å gå i det heletatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et par thon-hoteller rett borti gata der (brugata og ved oslo city. Det er budget-hoteller, så det er rundt 600 kr tror jeg. Ta en taxi dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke bodd der...og ville aldri GÅTT fra Torshov og nedover mot byen på nattestid...

Kan du ikke forhåndsbestille en taxi?

Ellers er det jo taxiholdeplass på torshov,ved 7-elleven,er ikke sååå dyrt derfra og ned til byen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med alle overfallsvoldtektene som har vært i det siste, ville jeg ikke ha beveget meg alene i Oslo i mørket uansett. Og jeg har bodd her i så mange år at jeg kaller det hjemme. Bare en måneds tid siden en jente ble voldtatt "utenfor vinduet mitt" (jeg bor i 4. etg, så ikke helt).

 

IKKE GJØR DET. Så vanskelig er det ikke å få tak i taxi.

 

Ville forøvrig ikke bodd på Anker heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd på hostellet ved flere anledninger (riktignok sammen med venninner), og det er helt greit der, hvertfall. Lav standard, men det er rent. Gikk også dit på natta, men om jeg hadde gjort det alene...? Tvilsomt. Jeg var nylig to uker i Oslo og tok taxi hjem etter sene byturer (Frogner). En jente ble voldtatt i Slottsparken så det fristet ikke å gå i det området heller (som er et godt stykke unna Anker Hotell!).

 

Ville ikke gått alene i Oslo i det hele tatt på kvelden/natta. Ene kvelden jeg var ute med noen venner, så var det flere innpåslitne og ekle nye landsmenn som ikke ga seg! Jeg ga sterkt uttrykk om at jeg ikke var interessert, men de gikk ikke før mannen til venninna mi ba dem dra til helvete. Og jeg var ikke utfordrende kledd, jeg gikk med dongeribukser og en løs, svart genser uten utrigning. Men jenter er viss fritt vilt hvis de er ute på nattestid i Oslo, uansett hvordan dem kler seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg bare si det slik, jeg tilbringer mye tid i rettsaler i Oslo og jeg ville ALDRI bodd på Anker Hotell og heller aldri gått noe sted aleine på natta i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve hotellet kjenner jeg ikke til. Men området rundt kjenner jeg veldig til og jeg vil vel si at det kanskje er et av Oslos værste områder. Masse narkosalg om natta der. Masse afrikanere som selger kokain og hasj, i det hele tatt en veldig ekkel plass. I dag ville jeg ALDRI gått der alene nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...