Maitrollet Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Sovner greit på kvelden mellom 8 og 9, men etter midnatt er helvete løs... Må pakkes inn og lulles for hver eneste time hele natta, er vi ikke kjappe nok roer mini seg bare ved puppen (noe som ender opp med amming ca fire ganger hver natt). Jeg trenger søvn!!! WHAT TO DO??!?
C.L.H85 Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Samsover dere? Hvor gammel er han? For kan jo hende at han har økedøgn, eller bare trenger noe mer holdbart?
Maitrollet Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 Straks 4 mnd. Samsover ikke for da sover ikke jeg noe godt. Tror ikke det er økedøgn for han har vært sånn en stund, og blir bare værre. Tror bare han ikke klarer å finne roen selv når han våkner om natta... Trenger råd til hva som kan gjøres!
C.L.H85 Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Vel jenta mi var sånn både pga nærhetsbehov(da samsov vi) og da hun plutselig trengte noe mere mettende enn mme. Begynte med velling til kvelds også roet hun seg betraktelig. Kan jo prøve med velling en kveld for å se om det funker? Hvis du ikke er veldig i mot det da;) Funket veeeldig godt her;) I begynnelsen synes jeg det var slitsomt å samsove, men det gikk seg til. Jeg skjøv sprinkelsenga hennes inntil vår seng, slik at hun ikke kunne trille ut og la henne helt opp i hodeenden min.
C.L.H85 Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Forresten.. har dette pågått lenge? Kan være tenner:)) De kan knøle noe alvorlig i perioder på natta, lenge før de faktisk får en tann;) Min var av og på i ca 1,5 mnd, Så en da hadde hun plutselig en tann;)
Jojo x3 Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Da minien her i huset var 4mnd våknet han også etter midnatt og hylte og skrek i opptil flere timer om gangen. Var fryktelig slitsomt...Men etter ca3uker/en måned flyttet vi han på eget rom for å se om det hjalp og plutselig sov han. Nå er han ca 6,5mnd og har begynt med å våken mange ganger per natt igjen. Men satser på at det er en periode og at det går over igjen snart. Jeg var skeptisk til å flytte mini på eget rom siden han var så liten, men er glad vi gjorde det siden han sov bedre da. Det er fryktelig slitsomt når det står på. I helgene deler mannen min og jeg på å stå opp med han+at en får sove ut lørdag og den andre søndag morgen. Det hjelper litt iallefall. Dessuten prøver jeg å legge meg nedpå å hvile den halve timen mini sover på dagen. Kan jo hende han har ørebetennelse (ganske vanlig), tenner på gang eller økeperiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå