FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Er så fornøyd! Har kjøpt Brio Happy Duo, heritage design! Elsker den! Kan ikke vente til lillegutt kommer ut og skal kose seg i den <3 Så ble det maxi cosi bilstol denne gangen også, men med base nå Var så fornøyd med den sist Har kjøpt voksi pose Urban, noen med erfaring der? Ja.. åsså gjorde jeg som alle dere damer anbefalte.. kjøpte pose til bilstolen Hva slags ting har dere kjøpt? Ha en finfin dag alle!
3barnsmor123 Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Åhh så gøy Vi har kjøpt Emmaljunga black beauty limited edition duo og er super fornøyd med den, blir så gøy og ut å gå turer...får bare håpe det ikke blir en alt for kald vinter Har kjøpt Brio sete med base så får håpe den er ok Jeg har også kjøpt voksi urban mye fordi jeg jobber i barnehage og har kjempe god erfaring med de barna der som har den, ble også anbefalt den fra butikken Dunpose til bilstolen har jeg også kjøpt og det tror jeg vi ikke kommer til å angre på Har vært på ikea i dag å kjøpt sprinkelseng, madrass, overmadrass og badebalje, fikk også kjøpt den nydelig sengekanten de har på kid så nå står sengen ferdig oppreid og det ble så nydelig Har kun kjøpt stellematte, hadde heldigvis tatt vare på stellekommoden så noen penger spart der Har også kjøpt stokke new born sete til å sette på tripptrappstolen. Også kom jeg over en billig hengevugge som jeg ikke klarte å dy meg med å kjøpe så den får jeg neste helg...gleder meg Så nå mangler vi kun Lammeullskinn,lekegrind og noe småtteri av stelleprodukter
MK73 Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Vi var sene med å komme igang med forberedelsene (er 36 uker på vei nå), men de siste 10-14 dagene har det skjedd mye. Nå har vi fått i hus bilsetet med base (Maxi-Cosi Cabriofix), vogna (Easywalker Qtro med bag og pose) er ankommet Oslo og blir levert på døra om et par dager, vi har lånt/arvet og fått i hus stellebord, vugge med madrass, sengetøy, sengekant, vippestol, bæresele, lammeskinnspose, babytepper i bomull og ull, teppe til gulv/lekegrind og masse klær. Så har vi også kjøpt brystpumpe og ammepute, og har fått hentet noen av gratispakkene fra rundt omkring. I tillegg ryktes det om at en lekegrind, voksipose og mer klær og dyner er på vei. Så nå skal det handles litt mer, men ikke så allverdens mye.
katie77 Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Vi har Brio happy fra forrige gang, og er kjempe fornøyd med vogna. Veldig god å trille i alt slags vær og terreng. Har kjøpt duo bagen denne gangen. Gleder meg til å ta den i bruk. Ellers har vi kjøpt 2 vogger, 1 til soverommet og 1 dagvugge. Dag utga er et nytt produktfra Stokke og ser utrolig stillig og fin ut. Vi har også kjøpt pose til bilsete, maxi cosi sin. Veldig fin! Ellers har vi Brio sete fra forrige gang. Litt ulltøy fra nøstebarn har det også blitt. Har voksi pose urban fra før, og er veldig fornøyd med den også. Så nå gleder jeg meg til å få et vinterbarn. Fikk vår barn forrige gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå