Gå til innhold

Feedback..

2 prinser og et nurk på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke helt hva og hvem som sa hva.Og eg ikke var så flink å skrive ned hva folk sa og trodde. :-/ :-( min egen feil:-/ Men var på ordinær ul 30/8 og der viste det seg at eg har ikke termin i januar men i begynnelsen på februar.

Vet de var EI som tippet engang eg bare var 6 uker helt i begynnelsen når eg trodde eg var 10. Ho hadde rett i følge ordinær ul :-)

Men til dere som tippet kjønn må eg nok skuffe å si at babyen låg med beina i kryss og vinket fint med den ene handa. :-) Så vi fikk ikke sett noe hva kjønn de er. :-/ :-) Hadde gledet meg masse til å se da eg har 2 gutter fra før og sitter med jentefølelse selv og har drømt mye om samme jenta.

Men eg får en ny sjans om 10 dager, så håpe ikke knøttet er like sjenert/eglete da :-) <3 vist noen andre vil prøve seg så bare hyl ut her å si hva dere tror. :-) ALLTID kjekt slike ting. :-)

Født 200384.

PS kommer med ny tilbake melding etter neste og. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på "din side" og "mine siste innlegg" eller noe sånn, da får du jo opp hva du har skrevet og hva de andre har svart, så kan du se hvem som hadde rett/galt :-)

Skrevet

får bare opp dei siste 40..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...