babynr5mars Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 spør litt rart her jeg men føler min avdøde vennine har en finger med i spillet på denne graviditeten. jeg var helt klar på at jeg ikke ville ha flere barn, men venninnen min maset i ett sett om jeg ikke kunne bare få en til. hun elsket barna mine og hadde sex sjøl- nå hadde mannen sagt nei. hun døde i mars i år, samtidig som mitt nye barn vil komme til neste år. jeg fikk beskjed fra sykehuset at det var venting på å fjerne livmoren og satte inn en midlertidig spiral, allikevel ble jeg altså gravid. så begynte jeg og blø, 1x legen fastslo sa, så kontroll og der var det en baby så var hcg stigningen for lav-2x legen fastslo sa, men denne babyen er sterk og aktiv og vil gjerne inn i familien vår. jeg drømmer om jente baby som skal kalles opp etter venninnen min... hva tror dere?
MC81 Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Hei det er ikke så greit å si hva som gjør akkurat denne babyen så bestemt på å leve og om veninnen din har en finger med i spillet. Jeg tror at noen ting er forutbestemt og for meg kan det virke som at dette er en baby det er meningen dere skal ha! Jeg får også opp at det er en gutt! Ofte er det slik at vi savner de rundt oss så mye at følelsene og ønske om at den personen skal ha noe med det og gjøre tar litt overhånd! Jeg tror at din venninne har passert over og at hun har det bra der hun er men at hun muligens visste at dette barnet skulle komme:) masse lykke til med svangerskapet, uansett så er det nok mange som passer på at dette skal gå bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå