Gå til innhold

Noen som kans i noe om lammeskinnet til Kid?


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Ser de har 3 for 2 nå, og tenkte å stikke ut og kjøpe en dunpose (forutsatt at jeg kan bruke den i bilstolen) og 2 lammeskinn.

Vil ha et i sengen og et i vogga i stua.

 

Noen som vet noe om dette lammeskinnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at lammeskinnn er lammeskinn... til en viss grad såklart. Jeg hadde ikke kjøpt langhåret skinn til baby, da er de korthårede bedre og de bør ikke være hvite... Men mer gule i fargen.. Da er de minst mulig behandlet visstnok. Jeg er ingen ekspert på dette, men det er hva jeg selv har fått beskjed om å sjekke når jeg skal handle slik.

 

Selv er jeg lammeskinn-oman.... Har to skinn i stua (delvis pynt og delvis til pusene...de elsker dem) + at jeg har eget skinn til babyen som kommer i vinter. Jeg skal kjøpe ett til til baby + minst ett til som "pynt"...... elsker slike selv...(deilig å ha på gulvet også ved senga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettet ser det ut til at de er litt mer hvite i fargen enn saueskinnsposen min, så de er nok behandlet..

 

Men... det går nok bra.

Får se om jeg kjøper dem eller dem på jysk...

 

De har 3 for 2 nå på kid, og tenkte å kjøpe en dunpose til bilstolen også, men til tross for 3 for 2 så er det bare 60 kr i forskjell på å kjøpe på jysk og på kid.

 

På jysk står det at de er velegnet for barn, så da regner jeg med at de er kortklipte iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok reist å sett på de på jysk før jeg handla på KID, de på KID er ikke sikkert de er beregnet for babyer.... Jeg kommer til å reise på jysk for å se på de der selv... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen små lammeskinn på coop obs nå til 169 kr. Jeg har kjøpt det til å ha i vogna. Suverent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og kikket i dag:

 

Jysk har et svart som er kortklippet, men alle lyse er lange

 

Kid har to typer: Er som heter Bæbæ som er utgående modell og som er kortklippet.

De andre som skal ta over er lange...

 

Var også på coop obs, men falt meg ikke inn å sjekke om de hadde...

 

-Det ble ikke noe lammeskinn på meg i dag

 

Kan også si at dunposen er fullt mulig å bruke i bilstol, men at de bare hadde en igjen, og da jeg kom tilbake etter å ha sjekket lammeskinnet på Jysk så var de tomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skulle tatt meg en tur på KID jeg også.... for å se hva de har... =) Kunne tenkt meg en bilstolpose som ikke kosta all verden igrunn....

 

Så takk for tipsene =)

 

Ellers har de jo fine lammeskinn til 249,- (ihvertfall det de koste i fjor) på Barnas hus... (hvis du ikke bor så langt unna en slik butikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har korthåret lammeskinn fra Kid og er like fornøyd med det, som det andre skinnet jeg har -kjøpt på Babyshop. Holder seg mykt og deilig etter vask i maskin også.

 

Kan anbefale det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

kjøpte mine på barnas hus. de er gule i fargen. De er ikke noe dyrere(de har ofte hatt tilbud på skinnene også) der enn jysk og Kid..men kommer jo an på om man har tilgang til den butikken da..hvis ikke tror jeg nok både kid og jysk sin ull gjør samme nytten.

 

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare det at Kid hadde tilbud nå: 3 for 2.

Dvs at hvis jeg kjøpte dunpose (kr 500) og to lammeskinn (399) så ville jeg fått ene lammeskinnet "gratis"

 

Tror jeg får sende gubben ut på en annne Kid butikk i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis jeg var deg ville jeg sjekka barnas hus eller babyshop (det som er nærmest) For der er lammeskinnet billigere og det kan godt hende dunpose til bilstol er billigere også... og da får du det til sikkert samme pris...som hos KID med en gratis =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nettsidene til Barnas Hus...

Der har de Brio shiny vognpose (muligens litt stor og klumpete til bilstol?) med hull til både 3 -og 5 punkt sele til kr 499 (samme som Kid, men denne har en ordinærpris til 999, og er fort med microfleese istedet for et tynt bomullstoff som hos Kid)

 

Lammeskinn: 399, for "gult" (samme som kid, men deres er offwhite)

 

Ergo: Prisene er de samme, men siden du får 3 for 2 hos Kid så kommer du ut med samme produkter for 400 kr mindre...

 

Men så er det det da...sitter du igjen med mye bedre kvalitetsprodukter hos Barnas Hus enn hos kid?

 

Har saueskinnspose til vognen, så jeg trenger ikke noe dunpose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...