Gå til innhold

17 sep og kor mange dager igjen jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 115 dager og 23+5 uker på vei. Har ikkje vert i arb siden posetiv gravid test. Kjeder livet av meg.

Har ikkje dilla på noen ting. Er jo posetift for vekta sin del. Har lakt på meg 3,5 kilo men har plenti og ta av.

Kva med dokke da jenter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hele 190 dager igjen jeg :-/ 13+1 i dag

ikke dilla her heller, ikkeno vektøkning ennå..

Jobber men sliter allerde me bekken, har ryggproblemer fra før så det har ikke akkurat blitt bedre.

Skrevet

122 dager igjen:) Jeg er 23+ 4. Er på jobb hver dag, men kjenner at det begynner å bli tyngre og at jeg blir så mye fortere sliten..

Skrevet

Fru_Heidi: da er jeg og du kommet akkurat like langt, jeg er også 13+1 idag :D

jeg sliter utrolig mye med bekkenet, forstoppelse, slapp, sliten, svimmel, migrene osv, men jeg er i jobb og det er så utrolig slitsomt

Skrevet

198465 dager igjen!! :(

eller 170 dager + evt. overtid da :) men goddamn det er lenge.

Skal på ordinær ultralyd den 3.oktober, jeg har en liten guttefølelse, men privat ul i forrige uke viste jente :) Og det hadde vært veldig koselig, for da får vi en av hver :)

Også skal vi flytte om en uke, så det blir bæring, offing, akking og pakking framover... Med en liten ungen på 9-10 mnd. er ikke det så lett :P Han skal helst borti alt så det nytter ikke å pakke ned noe og la det bli stående i esker på stua i hvertfall ;)

Skrevet

"Bare" 180 dager igjen!!:)

Skrevet

194 dager igjen! :P er 12+4 (12+6 i følge jordmor) i dag! ...det er leeeenge men går raskere enn forventet ;)

Gjest Trollmor og trollungene ♥
Skrevet

Ca 150 dager igjen (uke 19), men skal ha planlagt ks så barnet kommer nok litt før.

Ellers er jeg 100% sykemeldt de neste to ukene pga bekkenet. Det ble for slitsomt med full jobb, oppussing hjemme, en 2-åring og en mann som jobber mye. Så nå skal jeg bare slappe av i to uker... herlig;)

Har også lagt på meg omkring 3 kg, og hadde en periode dilla på sure ting. Nå er det mer slik at all mat frister, ikke snop og kaker. Rart, men det er jo positivt.

Skrevet

101 dager igjen her :D

er 26+0 i dag:)

Skrevet

133 dager igjen enda :( er 21+1 i dag,

Det eneste jeg har fått sug etter foreløbig er epler og bananer :) *heldigvis*

Vekten er fortsatt den samme som før jeg ble gravid, så her kan man ikke klage :)

Jobber som vanlig, men har ganske enkel jobb, så det er ikke noe problem, merker det bare litt i ryggen av og til når jeg har sittet i ro for lenge :)

Skrevet

109 dager igjen, 24+5 i dag! Faktisk bare tre og en halv mnd igjen, og har ikke begynt å ordne noe som helst. Har lagt påmeg 8 kg men det vises kun på magen så jeg er fornøyd. Har jobba fullt til nå, men ble 40% sykemeldt av legen i går. Skal bli deilig å få litt mer overskudd, har ikke orka noe utenom jobb de siste ukene. Ellers helt topp!

Skrevet

96 dager igjen til termin,men de kommer nok (forhåpentlig) før ettersom det er to inni der :) lite plager, men snart sykemelding her.. Litt treg i magen, og en urinveisinfeksjon, synes ikke jeg kan klage så mye :)

Skrevet

97 dager igjen, woohoo:) formen er bra, men kjenner allikevel at det blir tyngre og tyngre på jobben.

Men tida flyr, og jeg blir nesten litt stressa av alt som skal ordnes før jul!

Skrevet

103 dager igjen:) Er 100% sykemeldt, veldig kjedelig, men helsa kommer først. Ellers har jeg egentlig ikke gått opp noe, mista 5 kg de tolv første ukene, fire av de har kommet på igjen,så er nesten på normalvekta mi nå:)

Skrevet

96 dager igjen :) 100% sykmeldt pga bekkenløsning, jeg får ikke rørt så mye på meg så vekten går bare oppover.. :S men men.. Gleder meg mer og mer for hver dag til å se lille snuppa :D

Skrevet

82 dager her =) Er mye sliten for tiden og sliter med BL, Er 50% sykmeldt =) Men det er nok ikke lenge til det blir mer sykmeldingsprosent.... For det tærer veldig på å jobbe på småbarn i bhg =)

Skrevet

har 103 dager igjen:)

Skrevet

105 dager igjen, og syntes det er tungt allerede!

Har ikke lagt på meg mer enn 4 kg totalt, men hadde også litt å gå på fra før. Dessuten er det kun den siste halvannen måneden at vekten har beveget seg.

Hadde superdilla på sure ting, men ingen diller nå.

Er også 100% sykemeldt pga. bekkenløsning. Syntes det var litt tidlig, så jeg kjeder meg noe sinnsykt.

Her har ikke det blitt ordnet noe som helst i hus ennå, men jeg har loftet fullt av jenteklær som jeg selvsagt burde sortere. Spesielt nå siden vi skal ha gutt denne gang. Mye burde, burde...her i gården altså!

Skrevet

Jeg har 90 dager igjen! :D Er 27+3 idag. Har ikke så veldig dilla på noe igrunn. Innimellom bare, men begrenser hvor mye jeg spiser av det. :P Har bare gått opp 2,5 kg, så er rimelig fornøyd, men er fortsatt livredd for å legge på meg mye de siste 3 mnd. Gikk opp 30 kg i første svangerskap.

Skrevet

101 dager igjen! whooo, det går nedover!

Skrevet

143 dager igjen. Jeg har også vært sykemeldt hele veien. Tiden har gått sakte fram til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...