Babysyk85 Skrevet 26. september 2011 #51 Skrevet 26. september 2011 Her var det skrevet mye. Nå må jeg ha tungen rett i munn for ikke å blande! Burde vært sånn at man kunne sett alle innleggene når man svarte! Mamma2søtesmp, hvordan går det med deg? Har tr kommet? Nurket, hva skjer hos deg? Syns bare det er veldig kjedelig med alle de kjemiske du får. Har du blødd noe mer/mer blod rundt tappen? Syns det er litt rart at du plutselig skal blø nå, uten grunn! Jeg stemmer for at det skal være festeblødning! Leit å høre om tanta Knerten!! Da stemte første el da. Hvis du ikke har el-slim, så er det vel greit å teste med el-tester, for å vite sånn ca når el er, hvis ikke du har veldig stabil syklus. Ellers blir du sikkert gal av å lure på når ikm er, det ville jeg blitt! Ikke for sent å henge seg på her! Velkommen ;-) Man lærer utrolig mye av å lese her og på nettet, før jeg begynte å lese, var jeg helt grønn! Nesten så jeg blir flau over å tenke på det!! Men har jo ikke hatt bruk for denslags informasjon før nylig. Min syklus startet også 5.september - så det er absolutt på tide med el nå ja!! Da har du litt lengde på syklusene du også! Vet ikke helt hva den metall-smaken er, det kan jo være psykisk som du sier! Tror man kan lure seg selv til mye under prøvingen ;-) Jeg er idag 2 dpo (man teller vel fra dagen etter el?), så det er fint lite som skjer her! Har ikke begynt symptomjakten enda. Men er øm rundt eggstokkene da! Var jo litt sånn "tullete" der nede forrige syklus også!
Nurket11 Skrevet 26. september 2011 #52 Skrevet 26. september 2011 Gikk på en smell idag selv om jeg lovet at jeg ikke skulle bli deppa. Idag har jeh spottet på 4 dagen..på papiret når jeg presser litt pluss litt friskt blod- ble så forbanna på hele luremus greia at jeg kjøpte en test til : neg. ( måtte egentlig ikke tisse så testet i sikkert kun 5 ml hehe)Så ettersom det var strek igår og ikke idag= kjemisk Idag har jeg hatt fryktelig vondt i hodet og ekstremt smerter i korsrygg og nedover bena..måtte få papsen til å legge snuppis isted :/ Skal til lege imrg og teste 1. Runde for lavt progesteron pluss dette andre som gjør vondt nå. Ikke miste motet ikke miste motet ikke ta på tappen ikke ta på tappen..som for øvrig er myk og åpen. Skjønner ikke pernille info så står det hard og åpen v ikm men min er alltid myk..kanskje pga kjemisk, jg vet ikke
Babysyk85 Skrevet 26. september 2011 #53 Skrevet 26. september 2011 Nei, nei nei!! Kjenner jeg får vondt av å lese det du skriver Nurket! Gir deg en trøsteklem!!! Håper legen kan hjelpe deg! Rart at du spotter så mye. Det får være måte på hvor lang en festeblødning skal vare. Men om du ikke brukte morgenurin, så kan det jo være derfor den er negativ da, for det er jo enda tidlig, og det er jo noen som blør litt under graviditet, men da stemmer jo ikke tappen! Nei, håper bare legen kan hjelpe deg!!!
Mamma2søtesmå* Skrevet 27. september 2011 Forfatter #54 Skrevet 27. september 2011 Hei babysyk85 og resten av alle dere flott damer her inne:-) ser det er ganske mange som har hivd seg på her, skjønner at det tydeligvis ikke bare er meg som lurer på hva som skjer i kroppen når man prøver å lage en bebis:-) ang meg selv så skulle jeg vel hatt mensen på søndag, testet jo to svake posi cb+ på onsdag og torsdag og helt negativ på fredag, så da blei jeg bare såå pissed off st jeg tenkte fuck den testinga og bestemte meg for at jeg gidder ikke å teenke på at jeg kan være gravid før jeg eventuelt føler det sparker der inne hehe lite sansynelig at jeg hadde klart å holde meg så lenge:-s men mensen kom ikke i helga, så idag på morgenen så jeg at det var kommet rosa slimete utflod i trusa og tenkte at det måtte være mensen da! Men det kom ikke noe mere.. Har gått med bind i hele dag men bare noen lyyse rosa flekker og det irriterer meg for jeg har veldig mens smerter sånn vondt i sidene oppblåst og gretten. Så tenkte jeg å driste meg til å kjenne på fru tapp :/) den var høy lukket kanskje en anelse mykere, så ? Hva betyr det..?Hm tror jeg skal ta en test på legekontoret i morgen, der koster de bare 40kr :-) har vel svidd av nok penger på de jæv testene til nå grøss.. Ser at det er mange som deler samme frustrasjon over kropper og sykluser som gjør akkurat som de vil:-( godt å vite at man ikke er alene om kjemiske graviditeter, rare el løsninger og tapper som det er umulig å bli klok på, mensen som ikke kommer og tester som blir negative! Det er jammen ikke lett damer! Men det hjelper å gi hverandre noen trøstende ord:-) klemmis til alle*
Nurket11 Skrevet 27. september 2011 #55 Skrevet 27. september 2011 Tr idag så nå trenger jeg break fra bim nå...kaster meg på ny tråd når det nærmer seg el igjen. Lykke lykke til dere andre
Knerten <3 Skrevet 27. september 2011 #56 Skrevet 27. september 2011 Hei alle søte "vil bli på tjukka" damer :) Nå var det jammen mange innlegg på den tråden her, kjempekoselig:) Men syns det hadde vært koseligere hvis alle var gravide... Men så lett skal det visst ikke være. Jeg måtte selvfølgelig sjekke tappen og den er jo nede og åpen nå som mensen er igang, men den gikk jammen ikke ned før mensen var i full gang, for jeg kjente på morgenen rett før... så tror ikke jeg skal kjenne på den noe annet enn rundt EL framover... Skal også prøve å ta det mer med ro og ikke bare fokusere på å bli gravid. Det gikk jo så lett sist, og det hjelper vel ikke på å stresse akkurat... Men titter jo innom her og skravler med dere da... er så spennende rundt ny EL, men tida etterpå fram mot IKM er altfor laaaaang:P Ønsker dere en super kveld:) Hopp i høyet;)
Babysyk85 Skrevet 27. september 2011 #57 Skrevet 27. september 2011 Kjedelig med tr Nurket!!! Det var leit. Håper det hjelper med en liten pause herfra, tenke på andre ting, og bare plutselig bli gravid. Jeg også tenker at den tappen ikke gir så mye. Det er nok mye mer nyttig å tempe når ikm nærmer seg. Jeg gjør ikke det, og kommer sikkert ikke til å gjøre det med det første. Det blir vel når jeg har prøvd litt lenger. Foreløpig vil jeg prøve å ta ting som de kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå