Gå til innhold

Noen damer med peiling på livmortappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var ganske nytt for meg, viste ikkje at vi hadde livmortapp ein gong...

Skrevet

Hei der knerten:-) tok en ny cb+ idag rundt ett tida, da spratt det atter frem en blå strek, den er tynn men sterkere enn den jeg fikk i går:-) skal vel ha mensen lørdag/søndag tenker jeg! Så det virker som den slår ut på noe jaffal. Men jeg er så redd for at det er sånn kjemisk graviditet, ei jeg kjenner fikk det, positiv svake rundt mensen og 3 dager etter forventet mens kom da mensen, to ganger har hun opplevd det, kanskje teit å gå rundt å gruble på det men jeh er usikker enda, tør ikke å glede meg før jeg får en feit strek uff..

Skrevet

Knerten:sånn slim hadde jeg når jeg var gravid ;) og snurpet sammen. Når er ikm? Jeg mente 22 timer etter el smerter hehe..ettersom egget lever i 24 timer og jeg nok hadde el onsd formiddag (neg el test igjen torsd mrg) så holder det nok ikke m sex kl 20 torsdag kveld...mikroskopisk sjans :/

Min tapp har skiftet idag og..midt på hard noen ganger og mykere andre gng..litt hvit/gulaktig utflod men ikke mengder liksom. Fortsatt litt ømme bryster og har hatt det siden el.. Beg å tro jeg har lavt progesteron :/

Hatt to kjemiske på rad nå..ikke tenk på det, men ikke test mer før etter ikm - min anbefalning. Tror oddsene dine er veldig bra ettersom streken bkir litt sterkere :)

Skrevet

Mamma2søtesmå:

jeg har skikkelig trua jeg på at du er gravid.. vent ett par dager og ta neste test, så er den nok kjempesterk:):)

Kjøpte meg en test istad...(det er såå dyrt).... tok den ikveld, men negativ... ikke antydning:P gir opp....

Nurket11: hehe...da forstår jeg.... men dere hadde kanskje noe moro før el?

Jeg vet ikke helt når el var denne mnd ettersom jeg fikk positiv el test to ganger.. men utifra det jeg tror er jeg 12 dpo idag, og skal ha IKM til søndag. Første dag av siste mens var 31. august, altså 22 dager siden første dag i siste mens.. burde jeg ikke testet positivt da?

Tappen er mer flatet ut...etter el var den mer spiss... men kjenner godt søkket til åpningen, men det gjør man kanskje når man har født?

Vil ikke prøve å stikke fingeren inn der.. prøver å ta forsiktig...

Skrevet

Knerten:ikke stikk fingeren inn der nei..forsiktig er ok.

Ingen kos før for han var syk...typisk!! Fpr satse på oktober. Må rekke bhg plass ;) tapp hard igjen, ene bryst ikke øm lemger- gir opp denne kroppen

Trenger ikke være pos idag om du har ikm sønd..test igjen sønd du.

Krysser :)

Skrevet

Åå men lille knerten* nå må du ikke ta sorgene på forskudd her:-) du har jo fortsatt ikke fått mensen, den er ventet til helga eller? Mye lettere å være optimist på vegne av andre enn seg selv, det vet jeg! Nå har jeg fått svaak positiv 2 dager på rad men er fortsatt ikke fornøyd, tør ikke å glede meg fordi jeh er redd for å bli skuffa:( men Hallo!? Ingen av oss har fått mensen og vi har alt fra kvalme til ømme bryster og hele pakka, så la oss si fortsatt si" Gravid til det motsatte er bevist:)! Og jeh ser så mange her inne som sier at de ikke sitter med to streker i hånda før godt over tida! Så ikke gi opp ennå frøken:-)*klem

Skrevet

Hei:-) idag var jeg flink jente og tok en ny cb+ med morgen urinen ( har jo tatt de andre ut på dagen, så jeg tenkte at siden jeg har fått to tynne blå streker to dager på rad så blir nok denne hakket kraftigere! Men den ble faktisk HELT negativ! Ikke en strek å skimte en gang! Og nå er det 2 dager til mensen, så jeg er 99% sikker på at jeg ikke er gravid!! Er ganske sikker på at det var noe der, men det som eventuelt skulle begynt å spire var nok ikke ment for å være, så jeg har nok vært gravid hvis man tenker egget ble befruktet, men noe mere enn det tviler jeg på at det ble til.. Kjenner andre som har opplevd dette flere ganger og det slettes ikke unormalt! Er ikke kvalm idag og ikke så mye igår heller, litt ømme bryster bare. Jaja da venter jeg bare på mensen jeg da.. Har jo akkurat sluttet med p sprøyta også, mye hormoner og ting som skal komme tilbake i rytmen:-) god helg Ladys*

Skrevet

Spennende å lese om IKM innspurten deres! Mamma2søtesmå - husk at du så at du er gravid til det motsatt er bevist, så du kan jo fortsatt være det. Har du brukt samme type test alle 3 gangene? De har jo forskjellig sensitivitet. Kjedelig at du skulle få en negativ nå etter de to svake positive!

Nurket: Kanskje dette er mnd for deg! Hvis du tror dere har bommet på EL, så slapper du kanskje mer av de neste ukene, fordi du "vet" at du ikke kan være gravid. Har lest om de som blir gravide den mnd de minst venter det.

Må le litt av meg selv: Satt på do på jobben istad, og tenkte for meg selv at nå måtte jeg bare slappe av å ikke tenke så mye på dette med prøving. EL kommer når den kommer, gooood tid. Og vi skulle begynne for fult i helgen, og "fylle opp systemet", så EL kan bare komme onsdag om den vil. Så tørket jeg meg, og der var det masse slim. Da ble jeg superstresset, og var nesten så jeg tenkte at jeg måtte komme meg hjem fra jobb med en eneste gang. Vi har ikke hatt sex på ca en uke, så jeg lurer litt på om det er for sent nå? Når er EL iforhold til slimet? Er det 12-24 timer etter?

Måtte jo kjenne på tappen, og den føles mye mer åpen nå.

Skrevet

Siste dagen m slim er el dagen sier de...hopp i vei. Tappen blir helt myk som lepper og åpen.

Jeg er jo tullete m denne tappen og sjekker nesten hver gng jeg er på do - gees. MEN på jobben hadde jeg litt hard mage (unnskyld) od da jeg var ferdig og tørket meg kom det litt lyserosa på papiret. Kan være rift eller noe og OM det er festebl så hadde jeg det når jeg hadde kjemisk så ikke noe garanti det uansett. Skjønner nada nå!!???

Tappen var myk nå og det skal den vel ikke være så jeg er blank!!

Skrevet

ARGH!! Håper jeg har el-slim i morgen også. Forrige syklus hadde jeg to dager med slim. Vi skulle ta en kjapp en, men kjæresten fikk litt "prestasjonsangst". Og så fikk jeg latterkrampe, fordi jeg syns det hele var litt komisk - så lite romantisk som det kan få blitt, jeeej (unnskyld litt mye detaljer her!)

Tappen er trutmunn-formet, myk på tuppen, men litt hardere lenger ned.

Syns du er litt søt jeg da, Nurket - avhengig av å sjekke tappen ;-) hihi

Fult mulig du har fått en rift, men da ville det kanskje vært mer rødt (ferskt blod)

Du hadde el på onsdag? Ville tro din skulle være hard og lukket nå (etter eggløsning) ut ifra det du beskriver, så er jo det "ved tidlig svangerskap", og jeg ville trodd at det var litt tidlig bare to dager etter el. Hmmmmm!

Skrevet

Hehe prestasjonsangst fikk min sistbog..sååå uromantisk :/ nesten så ikke svømmerne kom hehe. Nei jeg hadde el forige onsd så er ca 9 DPO idag. Ettersom jeg har hatt to kjemiske på rad så tørr jeg ikke håpe engang.

Du er safe om du kjører imrg og - kjør ut og kjøp en test da vel ..el test :)

Uff ja tafse avhengig IKKE. Bra, må slutte nå. Skal ikke sjekke før....ehh søndag. ;)

Skrevet

Må rette på meg selv! HELT prestasjonsangst ;-) Det kom liksom aldri noe svømmere. Så ga han opp. Egentlig ville han ikke vite når el var, men siden vi plutselig fikk dårlig tid pga tidligere el måtte jeg bare si det. Får se hva det blir til senere i kveld. Nå er jeg så mett at nå frister det ikke

Har aldri brukt el - test, så der har jeg ingen erfaring. Har det noe for seg å bare ta en test? Trodde man måtte teste over flere dager for å se om den positive blir sterkere og så svakere.

Da har du ikm ca på onsdag da. Spennende!!! Jeg håper for deg jeg, men skjønner at du er litt skeptisk. Det blir ikke bare værre av å tafse da? siden du har hatt kjemisk, vil du vel ta gravid-tapp om du har får en kjemisk til. Da flyr jo forhåpningene til sky igjen! Kanskje lettere sagt enn gjort! Kommer til å være like ille selv!!! Og værre helt sikkert. Om vi nå får lagt inn noen aksjer.................!!!!!!

Skrevet

Neeiii?

Er det mulig... jeg som var sikker på at du var gravid!

Men kan du ikke vente et par dager og ta en test igjen, om ikke mensen kommer i helga.

Jeg krysser alt jeg har for deg. De dumme dumme testene.... tør ikke ta flere jeg nå, blir så skuffa:P

Nå husker jeg brått ikke åssen kroppen pleier å oppføre seg før mens nå... analyserer alt fra utflod til tappen:P herregud lissom...

Har hatt slim i utfloden flere dager nå.. tappen er fortsatt veldig høy, hard og lukket... men den sprekken føler jeg er mer avlang nå... hmm... til å bli gal av... idag er utfloden mer som vann, og jeg er oppblåst, så jeg får vel hyggelig besøk imorra:(:( æsj....

Håper du har en fin helg Mamma2søtesmå:)

Skrevet

Hvordan går det med dere som har ikm? Har dere testet? Hvordan gikk det?

Knerten: ang. utfloden din, leste om ei som fikk vannete utflod når hun var gravid, nesten så hun trodde at hun tisset på seg noen ganger, det kom vel rundt ikm og fortsatte litt utover, så kanskje kanskje ;-)

Kanskje veldig optimistisk å tenke at alle er gravide, men håper minst en av dere er det ihvertfall!!!

Skrevet

Jeg har mistet helt håpet..spottet fred, lør og idag samt litt mørk rosa tykk slimstripe (sorry) på tappen!!:( tappen virker som har åpnet seg litt og er myk :(:( var 6-9 dager til ikm så hadde jo håp om festebl selv om jeg vet at det nesten er umulig denne mnd. Frustrert nå for da vet jeg nok at det er noe galt m progesteron nivået. 2-3 kjemiske etterhverandre :( Gikk så lett m snuppa vår så litt frustrerende dette.

Skrevet

P.s Lykke til alle dere andre :):) Håper dere er heldigere.

Skrevet

Kjedelig med denne kroppen din Nurket, som hele tiden skal lage kjemisk!! Og så begynne å tulle med deg så lenge før ikm!! Fyfy!

Det kan ikke være el da? At kroppen ikke klarte å slippe egget sist? For isåfall er du veldig fruktbar, med blod i slimet!

Ellers får du kanskje ta en tur til legen for å få tatt noen prøver ang progesteronet?

Syns ihvertfall dette var leit å lese, og gir deg en trøstende klem!

Skrevet

Uff, ja dette var trist...

Syns også du bør ta en tur til legen, bedre å finne ut hva det er... det er ikke ALT vi forumdamer kan;)

Håper virkelig du blir gravid snart.

Kjenner til det med at man blir litt fortvila når det begynner å ta tid, siden det gikk så fort med nr en... var sånn her også... men da tenkte jeg ikke på syklus eller noe i det hele tatt da, bare hadde det moro;) men det er vanskelig når man først har begynt å fokusere på prøvingen:P

Jeg har etter mine kalkuleringer IKM idag, og har vel vært på do og sjekka tusen ganger idag:P Har tykk hvit utflod nå, med slim i :P aner ikke hva det betyr... tappen er fortsatt høy, hard og snurpet.

Syklusene har blitt kortere enn før etter uttak av hormonspiral i sommer, og forrige syklus var på 25 dager, derfor går jeg utifra at denne også er på 25?

Men følte jo at EL ikke kom ordentlig da den skulle, selvom testene var positive... EL kom lissom igjen bare en uke før IKM, knallpositive EL tester og murringer. Så hvis mensen kommer først 14 dager etter den siste EL, skal jeg jo ikke ha mensen før neste helg, og da er jeg ikke gravid for da var mannen bortreist:P

Men om det er tilfelle blir det en laang syklus på 32 dager da...

Tør ikke teste heller:P

Hva tror dere damer?

Skrevet

Nurket, er du sikker på at du ikke har en festeblødning? Når jeg tenker meg om, passer jo det bra med hvor du er i syklusen.

Knerten, ut ifra tappen lyser det jo at du er gravid!! ;-) Men om du hadde el for en uke siden, så stemmer jo ikke det helt. Jeg hadde noe som lignet el slim noen dager etter el i forrige syklus og tr var forsinket, så jeg lurte litt på om jeg hadde el den siste gangen isteden. Men, ca en uke etter el får man en stigning i østrogen, som fører til våt utflod - det kan ikke ha vært dette da? Stemmer kanskje ikke helt med knallpositive el-tester.

Ble litt rotete dette her, men merker at jeg er skikkelig usikker på deg.På den ene siden tror jeg du er gravid, på den andre stemmer det jo bra med sen el også, hmmm, vanskelig!!

Syns du skal ta en test imorgen eller tirsdag. Hvis den er negativ så kanskje du hadde sen el! Skal krysse fingrene for deg jeg!!!

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg forklarte meg litt dumt... litt vanskelig å forklare;)

Men jeg hadde første dag av siste mens 31. august og begynte med el tester rundt dag 7. Fikk da positive el tester på dag 9 og 10, og hadde også el smerter da. Og det stemmer også bra med syklusen min. Det er 14 dager siden idag. Men så hadde jeg flere el tester liggende og testet igjen noen dager etterpå og da var de blanke. Men så når forrige helg nærmet seg var de knallpositive igjen:P Derfor tenker jeg at kroppen kanskje ikke klarte å slippe egget første gang?

Har vært våt siden EL jeg... ikke hatt noen tørre dager, som jeg pleier før mens.

Men sist jeg var gravid, visste jeg det lissom,.. og ble veldig kvalm på IKM dagen. Nå er jeg ikke det og føler ikke at jeg er gravid heller...

Blir jo helt tullete... er kanskje ikke sikkert man blir kvalm med nr 2 selvom man var det med nr 1 men.., :P

Skrevet

Jeg trodde det på fredag, men når jeg spottet lørdag OG idag pluss ikke bare lyserosa men blod blod på tappen da mistet jeg trua :( tok test udag og det var en syyyyl tynn strek der, men det var det også rundt begge mine to kjemiske så kan jo være en tredje kjemisk på rad :(:(

Hatt vanvittig vobdt i hodet idag og..tror rett og slett ikke kroppen er helt i lage. Hater tr :/

Du da Babysyk - hvordan går det med deg?

Skrevet

hei :)

hiver meg med her jeg :)

taffser i ett sett her også, på jobb og hjemme! føler meg totalt kliin gærn!:P

denne syklusen har tappen min oppført seg litt annerledes enn ellers!

den har brukt å trekke seg opp etter el, og komt nedigjen et par dager før mens.. har ikm onsdag eller torsdag, og tappen trakk seg opp først i dag! 10 dpo! vet ikke hva som skjer her!

noe nytt med dere?? :)

Skrevet

Kjære søte forum-damer.

Jeg har nettopp lest tråden, og jeg må si, så oppmuntrende og flinke dere er!

Er kanskje litt sent å kaste seg på tråden, men jeg sitter her i kveld som et j---- spørsmålstegn.

Vi har nettopp begynt å prøve igjen(har en fra før), og jeg hadde egentlig bestemt meg for å ta det som det kom, altså å kun slutte å IKKE prøve å få barn, altså slutte med pillen, også vente å se.. Men nå har jeg selvfølgelig blitt litt bitt av basillen.. Og i dag først leste jeg om livmortappen, og fræsa inn på badet for å sjekke. Og den var jo kjempe myk, og jeg har hatt så voldsomt med slim de siste 2 dagene. Siste mens fikk jeg den 5. september. Så jeg tror jo liksom da at jeg har eggløsning nå, MEN... Jeg har så vannvittig smak av metall i munnen, og er så tørst og fæl, og kvalm Så jeg trodde jo først jeg VAR gravid, helt til jeg leste om denne tappen da.. Hvorfor denne metall smaken tro? Og det ervel uansett for tidlig å kjenne noe slikt, om jeg skulle være gravid...? Har så veldig lyst, så lyst at jeg er redd jeg psyker frem denne metall smaken... ;-/ Hadde sex for ett par dager siden, og rett etter jeg i dag fant min "leppemyke" tapp, da kasta jeg meg over gubben gitt, ikke helt hverdagskost midt på dagen lenger , så han lå der som et spm tegn. "Kan jeg ikke spise frokost først?" spurte han forfjamset. " NEI!" sa jeg bestemt, og fikk viljen min. ;-)

Jeg må si dere er noen søte skapninger, ingen av dere har enda fått mensen, men er bombe sikker på at det ikke har landet et lite frø denne mnd? Det er enda håp!! <3

Håper en eller flere av dere har klokskap rundt dette, for jeg vet jaggu ikke. De er vel uansett bare å vente å se. :-)

Klem

Skrevet

Og der kom den forbaskede tanta!!!! Æsj:(

Konklusjon: Gir opp tappen.. ikke brukendes til å finne noe annet enn EL.

Den er fortsatt høy og hard.

Nå var jeg en dag på overtid, og håpet litt... men hadde lissom ikke følelsen av graviditet og det mener jeg man bør ha. Hadde det sist hvertfall. Trengte nesten ikke teste..

Lurer på om jeg bare må slutte å lese alt her inne og få hodet mitt bort på andre ting.. el teste eller ikke el teste?? Blir jo bare stress!!!

Dessuten har jeg ikke el slim etter jeg tok ut spiralen.. hadde alltid masse av det før. Og det er vel vanskeligere å bli gravud uten el slim?!

sukk....jaja... lykke til til dere andre:)

Skrevet

tappen skal jo ikke være høyt oppe under tr itt besøk!

det er jo normalt å få en mens lignende blødning rundt ikm:)

*for jeg er en ooooptimiiiiist* ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...