abella Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Vesla på 2 uker bruker bare 10-15 min hver gang hun spiser. Utenom spisetidene er hun kun våken noen timer hver dag, kanskje 2-4 timer. Er fascinert over hvor mye søvn de trenger, og håper bare våkenperiodene kommer på riktig tid av døgnet. :-)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Babyen vår er straks fem uker og det er først nå hun er litt våken foruten amming, stell osv. Hun er våken 2-4 timer tipper jeg;)
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Gutten min på 2,5 uker, bruker alt fra 15 min til 40 min når han spiser.. I de siste dagene har han vært svært våken flere timer i strekk, en periode på formiddagen å en periode på kvelden.. Men ja, det er rart hvor mye søvn de trenger, og skulle gjerne hatt den muligheten til å sovne over alt
littlemisstrouble Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Jenta mi på nesten 2 uker bruker max 10 minutter hver gang hun spiser(ca hver 3. time). Hun sov utrolig mye den første uka, men nå er hun våken i alle fall 7 timer hver dag. Har en "lang" våkenperiode på 3-4 timer om ettermiddagen/kvelden, men da sover hun til gjengjeld godt om natta =)
Neen Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Hei, Vesla er 11 dager og hun er våken 2-4 pr døgn.Hun sovner fort med amming men fortsetter å amme da hun tar tak videre. Så amming tar vel 30 min-1 time. Jeg må vekke vesla om nettene og noen ganger på dag tid da hun må ha mat innen 3 timer. Veier under 3000 g:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå