Gå til innhold

Spotting og svak positiv test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å spotte litt nå på onsdag (14.sept) og tenkte derfor at løpet var kjørt denne måneden. Men så fikk jeg gr.tester i posten i dag og tenkte at ettersom jeg har lyst på et glass vin i kveld så kunne jeg jo ta en test litt for morroskyld. Jeg tok da en test for en times tid siden og der kom det faktisk opp en liten skyggestrek ved siden av test streken.. den er like bred som test streken, men ikke like sterk..

Er det noen som har opplevd noe lignende? Har også hørt at billig-testene kan være ekstra overfølsomme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er jo en strek sier de! Men har du et bilde?

Skrevet

Jeg søkte på google og fant flere tester som ser ut som min og som er positiv.. Jeg skal ta en ny test i morgen med morgenurin og hvis det kommer opp to streker der også, så skal jeg prøve å få lagt ut bilde.

Min kjære sitter her og sier at jeg ikke skal tenke noe på det enda før jeg får en skikelig positiv test. Det her er nemelig den fjerde måneden med svakt positive tester.. Jeg har en cb digital som jeg har tenkt til å spare til uka hvis ikke tr slår inn for fullt. ;)

Skrevet

legg ut bilde a :) så spennende :) :)

en strek er en strek da men :) :)

Skrevet

jeg tok en test til og den slo ut nesten med en gang! Gleder meg til å ta en ny i morgen tidlig. :) Skal se om jeg får til et bilde etterhvert... Men vet ikke helt hvordan jeg får lagt ut bilde her..

Skrevet

Fikk to streker i dag også, men klarer ikke å laste opp bilde.. :/

Skrevet

blir spennende når du tar en digital nå da :) :) lykke til <3 Måtte testene dine bare bli sterkere og sterkere :)

Skrevet

tipper du er gravid jeg:) jeg spottet ei uke før ikm som vanlig og spottet og småblødde i ukesvis etterpå:) men sitter her ennå 26 uker på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...