Gå til innhold

sportsvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har emmaljunga mondial og hadde liksom trua på at vi skulle klare oss med å ha kun 1 vogn. MEN nå har vesla bikka 5 mnd og er straks 70 cm lang. hun har nesten vokst seg ut av dypvogna og er at for liten for sittedelen. Hun har fra dag en av hatet å ligge i vogn, noe jeg håper vi klarer å snu på nå som hun kan sitte i vogn. men hvilke vogn skal vi kjøpe som slik ekstra vogn?? Har lyst på en sportsvogn med 3 hjul, og den skal ikke koste alt for mye. Og hun må klare å sitte i den uten å drukne i den.. Har tenkt på baby trend feks.. men den må bestilles. noen som har noen ide om en vogn med 3 hjul?? ( lufthjul).. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en abc cobra. Den har en slik type sittedel mer som en bilstol om du skjønner. Fint for små som ikke kan sitte selv enda. Helt ideell, synes jeg, før han kan bruke den "store" sportsvogna...Eneste er at jeg tror ikke du får kjøpt uten bag. Men det finnes sikkert flere typer med sånt sete som du bare "vipper"...

Skrevet

Vi har Emmaljunga Duo Edge (helt lik Mondial men ikke skinn). Jeg syns du skal prøve å legge en pute/ sammenbrettet fleecepledd el. lign i ryggen på sportsvogna, du kan ha ryggen nesten ned og så droppe å bruke seledelen som er på overkroppen. Selv om du legger ryggen helt ned eller på første "hakket" så vil hun se mye mere enn i dypvogna. Hadde ikke tenkt tanken selv, men hadde ikke noe å tape når gutten var litt over 4 mnd og bare nektet å ligge i vogna. Tok en prøvetur med sportsvogndelen og han ble en helt annen gutt! Syns ikke han satt dårligere enn f eks i bilstol, og jeg la ned ryggen flat når han hadde sovnet. Det finnes også noe som heter "minimizer" (se Emmaljunga.se), som er til dette formålet. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...