Gå til innhold

noen som vil se på meg? :) ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har rett :-) eller at det skjer før :-) takk for at du så på meg:-)

får opp ei jente på deg jeg :-) men litt usikker på når:-)

Skal se igjen i morgen, kanskje jeg får opp litt mer :-)

Babyen vår<3 kan du se på meg litt?

Ser du noen gravditet på meg i den nærmeste tiden? Jeg har blitt spådd av Babygal 1+1<3, og hun synes jeg var litt vanskelig å komme innpå, og skrev at jeg skulle spørre noen andre :)

F:19.11.92

Han: 03.08.90

Annonse

Hei litjmor :-)

Jeg har sett graviditet på deg i oktober før jeg, og jeg har veldig lyst til å si at det står jeg ved! Får murringer i korsryggen her jeg står, er usikker på om det er deg, eller om det er min egen føkka tante som skal komme i i morgen eller tirsdag, men når jeg skrev det så ble det borte så da er det deg det gjelder :-)

Så jeg må nesten stå for oktober og gutt.... men jeg skal se litt nærmere de neste dagene :-))

Hva med meg, ser ser du noe min vei?

Klem

Klem

Hei du! Takk for at du så på meg:) Tror nok jeg må bli gravid litt før hvis det skal bli fler,-begynner å bli litt gammel vettu;) Men skulle gjerne hatt den lille jenta tilslutt:):) Kanskje jeg blir bestemor i 2013...hehe

er ikke rart at du får murringer i korsryggen. for det har jeg hatt siden dagen etter el.. og avogtil veldig vonde tak som kommer og går..

oktober er jo en fiin mnd de :) ser du noe om det kan være positiv test som kan komme i oktober?? :) siden jeg har ikm så seint som 28 sept..

akkurat i dag, ble jeg veeldig usikker når jeg så på deg..

men sikkert fordi jeg driver å stresser litt med forskjellige ting i dag :)

men kan se på deg igjen i morgen :)

Annonse

Har eg svart deg før? får iallefall opp det.. Men dette får eg opp i dag etter en lang pause fra BIM :)

Får ikke opp noe graviditet dette året, mulig du tester seint i desember, men heller heller på at du tester posetivt i 2012.. :)

Ser du noe ang meg på graviditet? 17 04 86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...