Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 I morgen skal jeg få satt inn ballong, og lurer litt på hvordan dette fungerer, og hvordan dere opplevde å ha den? var det vondt/ubehagelig, eller merket dere lite til den?? evt tips/råd til hva jeg kan og ikke kan eller burde gjøre?? takk for alle svar
TM 28 Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Hei Jeg fikk satt inn ballong i går faktisk, pga. dårlige lever-og gallesyreprøver. Den datt ut av seg selv i dag tidlig når jeg sto opp. De sa jeg ikke kom til å merke noe særlig når de satt den inn, men det var bare ljug De klarte det på andre forsøk, etter et kvarter. Vanligvis går det rimelig kjapt og nesten uten at man merker noen ting, jeg var bare uheldig. Ikke uroe deg Fikk mensmurringer med en gang den var inne, og de gav seg ikke før den datt ut. Da roet det seg mer. Det står jo også at det er vanlig Merket ikke så mye til ballongen, heller mest til slangen. Litt uvant i starten, å gå rundt med en slange teipet til låret. Men man kan jo dusje med den, gå på do med den etc. Det går seg til - husk at du skal jo ikke gå lenge med den Og så får du et skriv om de fire trinnene for igangsettelse. Mye bra info der, både om ballongen og alt som skjer ettter. Ønsker deg masse lykke til! :) Så får vi krysse fingrene for at det går kjapt
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 16. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2011 det hørtes jo ikke så alt for ille ut da tusen takk for et utfyllende svar er litt spent og nervøs, men så lenge det hjelper med å få ut lillemann, så er jeg fornøyd skulle egentlig fått satt den inn i dag, men siden de ikke hadde kapasitet til å sette meg igang i morgen, så venter de med å sette den inn til i morgen, og igangsettelse på søndag OMG innen helga er omme, så er jeg mamma gitt en skremmende men spennende tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå