Gå til innhold

Noen som har hatt ballong? erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg få satt inn ballong, og lurer litt på hvordan dette fungerer, og hvordan dere opplevde å ha den? var det vondt/ubehagelig, eller merket dere lite til den?? evt tips/råd til hva jeg kan og ikke kan eller burde gjøre??

takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg fikk satt inn ballong i går faktisk, pga. dårlige lever-og gallesyreprøver. Den datt ut av seg selv i dag tidlig når jeg sto opp.

De sa jeg ikke kom til å merke noe særlig når de satt den inn, men det var bare ljug :P De klarte det på andre forsøk, etter et kvarter. Vanligvis går det rimelig kjapt og nesten uten at man merker noen ting, jeg var bare uheldig. Ikke uroe deg :)

Fikk mensmurringer med en gang den var inne, og de gav seg ikke før den datt ut. Da roet det seg mer. Det står jo også at det er vanlig :)

Merket ikke så mye til ballongen, heller mest til slangen. Litt uvant i starten, å gå rundt med en slange teipet til låret. Men man kan jo dusje med den, gå på do med den etc. Det går seg til - husk at du skal jo ikke gå lenge med den :)

Og så får du et skriv om de fire trinnene for igangsettelse. Mye bra info der, både om ballongen og alt som skjer ettter.

Ønsker deg masse lykke til! :) :) Så får vi krysse fingrene for at det går kjapt :)

Skrevet

det hørtes jo ikke så alt for ille ut da :) tusen takk for et utfyllende svar :)

er litt spent og nervøs, men så lenge det hjelper med å få ut lillemann, så er jeg fornøyd ;)

skulle egentlig fått satt den inn i dag, men siden de ikke hadde kapasitet til å sette meg igang i morgen, så venter de med å sette den inn til i morgen, og igangsettelse på søndag :)

OMG innen helga er omme, så er jeg mamma gitt :) en skremmende men spennende tanke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...