HH72 Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Sist var jeg veldig irritabel, nå er jeg litt irritabel og deprimert. Håper det er bivirkninger av medisiner og ikke reaksjon på belastningen med å gjennomgå ivf nærmest uten håp om å bli gravid
vårsol73 Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 jeg også føler meg veldig utenfor av den progesteronen. Jeg tror det primært er hormonene, fordi progesteronen er det samme hormonet som øker før man skal ha menstruasjon, og jeg blir alltid utenfor med pms. Så fort jeg stopper å ta den medisinen, greier jeg å tenke mye mer konstruktivt igjen. Hvorfor tror du at du nærmest er uten håp om å bli gravid?
ønsker oss en liten en Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jeg blir ikke bare deprimert, men føler meg også litt paranoid. Er på 4 måned med Crinone nå og synes de to første månedene var verst. Da gråt jeg som bare det og følte meg null verdt. Nå går det bedre og bedre. Er fremdeles veldig veldig veldig trøtt da. Og kunne godt ha sovet døgnet rundt føler jeg, men det går jo ikke.
vårsol73 Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Det høres kjent ut , det er utrolig deilig å slutte på dem. Kan jeg spørre hvorfor du har gått på det i 4 måneder??
ønsker oss en liten en Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Jeg har gått på det i fire måneder ja. Ikke fire fulle måneder, men i fire sykluser, men det blir fire måneder. Hvis jeg regner i dager så har jeg gått på det i 2 måneder. Gikk ikke de tre første gangene så nå holder jeg på med 4 runde. Håper det går denne gangen. Crinone er hardt til kroppen altså!
ønsker oss en liten en Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 produserer ikke noe progesteron selv.
HH72 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2011 Huff, stakkars deg som går på det så lenge! Jeg har lite håp om suksess fordi eggene mine nok er for gamle. Siste forsøk skulle egentlig avbrytes pga dårlig respons, men gjennomførte og fikk ut tre egg som ble befruktet, men var av dårlig kvalitet. Men klarer ikke la være å prøve en siste gang når dette forsøket jeg holder på med nå sannsynligvis går i vasken. Sikkert nok til å bli deprimert av dette, men ser ikke bort fra at progesteron i hestedoser også bidrar
ønsker oss en liten en Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Har lest på nettet at Crinone kan føles som slipemiddel for underlivet og det kan jeg skrive under på. Ihvertfall de to første månedene. Nå merker jeg det bare når jeg er på do og ser kremen komme ut. Jeg gir ikke opp å ta Crinone for jeg ble gravid med det sist. Så jeg tror det er et vidundermiddel for meg, men denne gangen har vi jo mislyktes i 3 måneder tidligere. Gir ikke opp riktig ennå. Så vidt vi vet så er det bare det som er problemet hos oss, men jeg har de to siste månedene tatt el sprøyte. For å garantere at jeg har el. Men om det er noe kvalitet i eggene vet jeg jo ikke. Man kan liksom ikke gi opp for ønsket er jo bare så stort.
SuperKlar86Gravid Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Jeg har ikke merket så veldig til bivirkninger av hverken Crinone eller Lutinus ( som jeg bruker nå) i de 3 tidligere innsettingene, men denne gangen er jeg VELDIG emojonell. I dag er jeg på rd 9 og har grått i en hel time i kveld... Det bare fosset ut.. Veldig lei meg, føler verden er urettferdig og VELDIG redd for at dette aldri skal gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå