Mille & lillegutt Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Hei! Jeg har så lyst på en Teutonia Beyou!, men finner ingen forhandlere som har denne i Norge. Har derfor sett litt på nett.. Hvordan blir det med toll, frakt osv?? Noen som har nettsider å anbefale?
Ceekey Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 de har den på kopbarnvagn.se der er alle avgifter inkludert og det er portofritt
Hagla Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Hei! Kan på det sterkeste anbefale www.mypram.de! Bestilte fotpose derfra da barnashus ikke førte fotpose til vognen vi kjøpte. Fant fotpose i samme merke hos mypram og fra bestilling til varen kunne hentes på posten tok det en uke. Fikk hele veien mail om at bestillingen var mottatt, varn funnet frem, klar for å sendes, sendt og til slutt link med sporingsnummer hos DHL så jeg kunne følge pakken gjennom europa;) Det er ikke toll på barnevogner:)))) Tror det var et sted mellom 20 og 30 euro i frakt utenfor eu. Dette finner du ut på nettsiden til mypram. Ellers trekker de fra den tyske momsen også må du kun betale norsk moms før utlevering på posten:) Veldig fornøyd med mypram! Eneste du brude huske på hvis du velger å kjøpe vogn fra utlandet er at du sannsynligvis ikke vil få den reparert på garanti i norsk butikk dersom det skulle være noe galt med vognen. Lykke til med vognkjøp!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Lilleprinsen.no tror jeg har Be You! De fører iallefall Teutonia. Og muligens Rudo? Butikker i Oslo, men sender. www.rudo.no
Mille & lillegutt Skrevet 17. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2011 Tusen takk for svar alle sammen Ser ut som at det blir billigere å kjøpe fra lilleprinsen, enn fra utlandet.. men ville helst hatt i en annen farge enn de har der, og med håndbrems.. hmm Har lilleprinsen butikk i Oslo? Eller bare nettside?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 De har en liten butikk på Bekkestua. Men mail dit, kanskje de kan skaffe andre typer og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå