Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Vi har en emmaljunga classic sport med citybag. Gutten vår er 7 uker, og jeg sitter og lurer på om jeg skal kjøpe en mindre trille som vi nå kan feste vårt maxicosi-sete på, og som vi kan bruke som vanlig trille når han blir eldre. Til dere som har eldre barn eller barn fra før, er dette noe vi kommer til å bruke mye når han blir eldre? Ser for meg å bruke den i butikker/på reise/korte turer osv. Men om man erfaringene deres er at man ikke trenger det senere, skal jeg klare å holde ut med enten å putte babyen i bagvognen eller bære bilsetet år vi skal på butikker o.l. Kan jo også bruke bæretøy nå til små ærend. Dersom vi skal kjøpe, har vi sett på Zero2Four, erfaringer med denne?
Bad habits har tre små Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Ja, jeg har hatt god bruk for triller. Dette til tross for at vi har hatt lette tre-hjulinger til våre som hovedvogn. Synes det er greit å ha en liggende i bilen. Den vi har blir veldig smal (som jo er hele hensikten med en trille), har kalesje og liggestilling. Synes det er fint at de kan ha det ok komfortabelt, ta en blund og være beskyttet mot vind, regn og sol.Jeg har spesielt brukt trillene på handleturer og ferier. Har som regel brukt trille fra de har vært 1,5 år sånn ca. Gå for en som er enkel å legge sammen og som tar liten plass, men som samtidig har noen "finesser". De aller enkleste trillene, blir for spinkle synes jeg.
Bad habits har tre små Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Vi har en Zero2four, faktisk;-) Super trille, men det eneste er at jeg synes den er litt "dyp". Barnet blir sittende ganske langt ned i vognen (forsvinner litt!) i begynnelsen.
valkyrien Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Jeg trodde ikke jeg kom til å trenge trille, men jeg ombestemte meg gitt Det er veldig praktisk med ei lita trille hvis man bare skal kjapt innom en butikk eller lignende. Og vi har brukt vår en del på reise, for å slippe å drasse med seg stor vogn på små bilferger, fra bilen og inn til hotellet osv. Her kjøpte jeg ikke trille før han satt greit selv, så vi har ei lita paraplytrille bare, men det holder til vårt bruk.
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2011 Takk for svar:)
UpsyDaisy Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Vi har kjøpt Quinny zapp extra. Den er min nye store kjærlighet Koster litt, men er verdt det synes jeg. Så liten at når vi var i danmark i sommer hadde jeg med meg to vogner i bilen. Genial på ferga! Kan brukes fra nyfødt, og kan feste bilstolen på. Litt reklame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå